Thunder King

Heerlijke single shots. knal is gewoon super goed te noemen, zeker voor die prijs

heb er dit jaar een karton van afgestoken en ben er zeer te vreden over!

--------
misschien nog wat bijvoegende informatie:

Er zitten 72 pakjes van 4 stuks in een karton.

--pyro99

Laatst bewerkt:
Ik vond ze voor de prijs goed en ik ga ze zeker volgend jaar weer kopen maar ik vond het een beetje raar dat bij de ene thunderking als effect 1 balletje uit komt en bij de andere thunderking 4 of 5. Maar ze knallen goed en voor die prijs moet je daar ook niet over zeuren:wink:.

ik had dit jaar stuk of 20 pakjes, nog lang niet op.
Maar ik had niet verwacht dat de pyroshopper zulk goed spul had zeg, je kunt ze natuurlijk niet vergelijken met binkies of asian thunders.
Maar goede dingen voor weinig geld !

@ vuurwerkfreak
idd voor mij geld hetzelfde, ik begin nu meer van siervuurwerk te houden dus ik zal volgende jaarwisseling naar singleshots zoeken waar een beter effect aan zit.

95max Geloof me je wil niet zoals ik opgescheept zitten met 500kg aan prut ga voor single-shots en sier velen malen beter en leuker en komop zeg als je nog rotjes gaat afsteken om 00:00 uur sta je voor joker dus ;)

@ derk
idd maar ik steek tot ongeveer 6 uur met vrienden grondvuurwerk af, maar vanwege mijn leeftijd ( en dat ik mijn vuurwerk zelf moet betalen ) koop ik niet zo duur vuurwerk dus singleshots zijn dan best wel handig en om 00:00 steek ik een paar kleine cake's af.

Mooie dingen! Had dit jaar helaas maar 2 pakjes... Waarschijnlijk worden er dat volgendjaar veel meer voor een mooi doorlontprojectje!

Heb deze dit jaar gekocht, om uit te proberen.
Had bij Lesli dealer vuurwerk gewonnen. En voor die kleine prijs heb ik er 10 pakjes van gekocht.
Ik stond voorsteld toen ik ze afstak. Vergeleken met Asian Thunder heeft deze singleshot toch een goeie knal.
En de sier is beter als sommige andere singleshots. Asian Thunder en Binkie is wel beter.
Dus volgend jaar zeker weer 10 misschien wel 15 pakjes kopen samen met 2 bullpacks Asian Thunders.

Heb deze dit jaar gekocht, om uit te proberen.
Had bij Lesli dealer vuurwerk gewonnen. En voor die kleine prijs heb ik er 10 pakjes van gekocht.
Ik stond voorsteld toen ik ze afstak. Vergeleken met Asian Thunder heeft deze singleshot toch een goeie knal.
En de sier is beter als sommige andere singleshots. Asian Thunder en Binkie is wel beter.
Dus volgend jaar zeker weer 10 misschien wel 15 pakjes kopen samen met 2 bullpacks Asian Thunders.

dan hebben we toch ergens een probleempje:p

binkie is er lekker niet meer:phaha:wink:

dus het is een goede koop?

dat moet je toch echt zelf uitmaken denk ik!
dit is slechts de mening van iemand anders he:wink:

kijk naar filmpjes, prijs vergeleken met de andere singel shots die bij jou in de buurt zijn te halen, en oordeel zelf!

dan hebben we toch ergens een probleempje:p

binkie is er lekker niet meer:phaha:wink:

Je kan bijvoorbeeld wat pakjes inslaan haha. Heb je genoeg voor een paar jaar:)

Kijk bij deze Thunder Kings uit duw het rode plastic velletje even in en kijk of de bombette er goed inzit.
Heb wel eens gehad dat ik het niet deed en de bombette op de grond viel!
Voor de rest zijn ze heerlijk!:)

ik denk dat ik gewoon 1 pakje knockouts koop voor het effect en een stuk of 6 thunder kings

ik zie net dat deze ook per 40 en 288 verkocht worden, is dit een typfout of is het echt? als het echt is weet iemand dn toevallig de prijzen ervan? ik neem aan dat het wel voordeel verpakkingen zijn :p

Back
Bovenaan