groningerpyro
VWC lid
Klinkt goed iig. Prima om erbij te hebben als je iets heb ala China red cakes of dumbum.Deze vanavond mogen filmen op een zeer besloten demo in Duitsland. Echt een beukertje!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Klinkt goed iig. Prima om erbij te hebben als je iets heb ala China red cakes of dumbum.Deze vanavond mogen filmen op een zeer besloten demo in Duitsland. Echt een beukertje!!
Waar is deze voor een leuke prijs te koop?
Voor mij nog flink aan de prijs. Ik zit meer aan 20a25 euro te denken.
Klinkt goed iig. Prima om erbij te hebben als je iets heb ala China red cakes of dumbum.
Deze moet ik hebben. Als deze in de finale van Magnum verwerkt zat, is t een absoute topper!
Zojuist inderdaad bevestiging gekregen dat deze in ruime mate is gebruikt in de finale.Op basis van de foto's van de opbouw en de beelden van de finale kan ik mij niet voorstellen dat hij er NIET in zat.
Op de facebook stonden ze per 6?Gaan we deze ook nog los zien bij Broekhoff vanavond?
Zojuist inderdaad bevestiging gekregen dat deze in ruime mate is gebruikt in de finale.
Wat een bizarre knalcake. Ik zou zeggen, must-have! Avalanche jij hebt m ook in t echt ervaren, wat vond je er van?
Weet iemand waar ik deze kan bestellen is lastig te vinden
Weet iemand waar ik deze kan bestellen is lastig te vinden
T is al weer even geleden, moest even terug kijken, als je deze nou in het midden zet en dan 64 sh dumbum of 2 X 2 las fallas aan de zijden zet moet dat wel lekker gaanIk heb zelf wat cakes van China Red gekocht o.a. een paar Las Fallas knal cakes, kan je me uitleggen wat je bedoeld met het prima er bij te hebben? (Bovenstaande)