Thunder Crown 60sh [Uitloop 2022]

Voor mij nog flink aan de prijs. Ik zit meer aan 20a25 euro te denken.

Exact. Ik hou dan de Las Fallas / Silver Salute (en omlabelingen) in mijn hoofd die voor 36 shots voor 10/12,50 worden verkocht. En zelfs als de Thunder Crown net zo goed is als de DumBum knalcakes, dan zou het onder de 30 een goede prijs zijn voor de freak.

Ja ik neem ook een product als avalance thunder mee in wat ik deze cake 'waard' vind. Die heb je ook al voor 20 euro en dan krijg je er dikke crackling wolken bij.

Lekkere snelheid en goeie opbouw/afsluiter. Helemaal mijn ding voor wat betreft knalcakes, maar dat is smaak natuurlijk.

Deze moet ik hebben. Als deze in de finale van Magnum verwerkt zat, is t een absoute topper!

Op basis van de foto's van de opbouw en de beelden van de finale kan ik mij niet voorstellen dat hij er NIET in zat.
Zojuist inderdaad bevestiging gekregen dat deze in ruime mate is gebruikt in de finale.

Wat een bizarre knalcake. Ik zou zeggen, must-have! Avalanche jij hebt m ook in t echt ervaren, wat vond je er van?

Zojuist inderdaad bevestiging gekregen dat deze in ruime mate is gebruikt in de finale.

Wat een bizarre knalcake. Ik zou zeggen, must-have! Avalanche jij hebt m ook in t echt ervaren, wat vond je er van?

Zoals ik al vermeldde in het demo topic; die finale was knetterhard. En dat deze bak daar een flinke bijdrage aan heeft geleverd lijkt me duidelijk. Maar omdat ie natuurlijk in meervoud stond blijft het een beetje gissen.

Ja dat is dus wat mij tegenhoud om 'm dan gelijk gretig in te slaan. Hij werd natuurlijk met bizar veel stuks tegelijk geschoten en dan heb je al snel een lekkere bak herrie. Al geloof ik bij deze wel dat ie goed hard is.

Prima knallen deze hoor, tuurlijk gaat het per veel tegelijk maar toch denk ik dat ze stand-alone ook erg bevredigend kunnen zijn.

Ik heb zelf wat cakes van China Red gekocht o.a. een paar Las Fallas knal cakes, kan je me uitleggen wat je bedoeld met het prima er bij te hebben? (Bovenstaande)
T is al weer even geleden, moest even terug kijken, als je deze nou in het midden zet en dan 64 sh dumbum of 2 X 2 las fallas aan de zijden zet moet dat wel lekker gaan

Back
Bovenaan