Thrillseeker

Yes ik zeg probeer ze vrijdag in Amersfoort eens live te bekijken. Ik vond de boeketgrootte en burst van deze serie echt top, groter dan de rest wat er allemaal op de demo geschoten werd!

Mocht het tot de mogelijkheden behoren, ga ik dat dan toch even proberen, ben wel benieuwd!

Heb de filmpjes vaker bekeken.. en ik vind het allemaal prima bakken.. ook wel lekker het rustigere tempo.

De effecten zijn prima en goed te doen en altijd leuk om een nieuwe importeur te steunen..

Nou nieuw.. Mag ik zeggen dat als ik geen merk erbij had dat ik zou zweren dat het allemaal boxen van royal zouden zijn

Vond de effecten niet allemaal groter dan andere producten die geschoten zijn, maar de burst was inderdaad wel erg lekker fel. Af en toe en iets mindere, maar dat heeft waarschijnlijk te maken met het vocht (net aangekomen).
Deze box is toch wel het meest spectaculair van heel de serie te noemen. Geen trage schietsnelheid, maar écht doorrammen! Gaf stiekem toch wel een wow-effect, en dat heb ik niet vaak meer!

Er waren 2 cakes die vond ik wat minder! Effecten waren groot maar niet de grootste! Komt denk ik ook omdat de wind nogal roet in het eten gooide! Burst was goed! Denk dat deze in de straat goed overkomt!

De Burst was lekker, maar had wel het idee dat de braveheart en andere boxen grotere effecten hadden, maar mogelijk was dat omdat die lager knalden.

Deze had wel de mooiste opbouw en een heerlijke afsluiting met ook de fluiters er in. Wel echt een wow effect...

De Burst was lekker, maar had wel het idee dat de braveheart en andere boxen grotere effecten hadden, maar mogelijk was dat omdat die lager knalden.

Deze had wel de mooiste opbouw en een heerlijke afsluiting met ook de fluiters er in. Wel echt een wow effect...

Het kaliber maakt in dit geval het verschil. Deze bak is 25 mm, de anderen 30 mm.

Zoals gefilmd bij Riezebos. Ik vind het een leuke bak omdat ze een poging doen er een echt showtje van te maken. Maar wat mij betreft hadden ze daarvoor 2 cakes omgeruild voor een waaier.

Ja wat je zegt klopt, hou wel van een opbouwende doos hihi. Dan denk ik wel dat de keuze gemaakt is. Al die films kijken schiet ook niet op, in de straat is altijd anders. En kruidenier ligt om de hoek dus dan is het ook nog een thuis wedstrijd hahah

Back
Bovenaan