Thrillseeker

wat was dit een monster in de straat!
de burst was om U tegen te zeggen!!!
voor deze box werd er een kometa profblok afgestoken,maar de thrillseeker was echt net zo goed!!!
hij ramde maar door:bonk::bonk::bonk:

wat was dit een monster in de straat!
de burst was om U tegen te zeggen!!!
voor deze box werd er een kometa profblok afgestoken,maar de thrillseeker was echt net zo goed!!!
hij ramde maar door:bonk::bonk::bonk:

Ben het 100% eens was net een profblok niet normaal meer heb hem na de cruel traction geschoten en de thrillseeker was veel beter. Maar ook de Braveheart en de Unicolors die ik voor de cruel schoot waren alle 3 beter.

Wat een toe al had de unicolors geschoten voor de Cruel en daarna de theillseeker. Dik dik blok was het. Echt mijn topblok van de avond. Hele mooie opbouw en goede burst.

Heerlijke box dit. De andere fireworks 4 all producten vond ik niet veel maar deze staat weer op het lijstje.

Ik ben verkocht. Had dezevooraf al gezien maar werd nergens in de regio verkocht ( of ik kon m niet vinden in ieder geval) ik hoop dat er een winkel in zuid holland deze topbox ook gaat verkopen. Ritje overijssel ga ik maar overwegen als dat niet gebeurt. Dank voor de film jantje. Top

Ik ben verkocht. Had dezevooraf al gezien maar werd nergens in de regio verkocht ( of ik kon m niet vinden in ieder geval) ik hoop dat er een winkel in zuid holland deze topbox ook gaat verkopen. Ritje overijssel ga ik maar overwegen als dat niet gebeurt. Dank voor de film jantje. Top

Ook in Amersfoort bij vuurwerk Riezebos te koop...

Ik twijfel tussen deze en de Cruel Traction.. Voor de mensen die beide boxen een keer gehad hebben: Welke kan ik het beste nemen? Welke heeft meer de WoW factor?

Ik twijfel tussen deze en de Cruel Traction.. Voor de mensen die beide boxen een keer gehad hebben: Welke kan ik het beste nemen? Welke heeft meer de WoW factor?

Deze heeft voor mij meer wow-factor door het constante ram tempo. De Cruel Traction heb je telkens pauzes tussen de salvo's, daarnaast is van de Thrillseeker de Burst harder.

Dit jaar is deze lijn voor het eerst in Groningen te koop bij een dealer. Ga sowieso deze box in de gaten houden. :D

Back
Bovenaan