The Scream

Onlangs kwam ik terecht op het youtube kanaal van Vivid Pyrotechnics. Op dit kanaal kwam ik ook meerdere fluit cakes tegen. Zag er echt goed uit en heb toen een filmpje geplaatst in het 'filmpjes gevonden op het internet topic'.

Als ik zo naar de productomschrijving van The Scream kijk, doet dit mij meteen denken aan het filmpje van Vivid. Nu wil ik niet beweren dat dit een omlabeling is, maar zo hebben we alvast een beeld bij de mogelijke uitwerking van dit product. Zou wel echt een mooie toevoeging zijn aan het ruime aanbod van fluitcakes.

Onlangs kwam ik terecht op het youtube kanaal van Vivid Pyrotechnics. Op dit kanaal kwam ik ook meerdere fluit cakes tegen. Zag er echt goed uit en heb toen een filmpje geplaatst in het 'filmpjes gevonden op het internet topic'.

Als ik zo naar de productomschrijving van The Scream kijk, doet dit mij meteen denken aan het filmpje van Vivid. Nu wil ik niet beweren dat dit een omlabeling is, maar zo hebben we alvast een beeld bij de mogelijke uitwerking van dit product. Zou wel echt een mooie toevoeging zijn aan het ruime aanbod van fluitcakes.

Ik denk dat dit hem wel eens kan zijn inderdaad. Heel dik, inderdaad om een project mee te beginnen. En dan zo timen dat de eerste schoten van het product erna omhoog komen als de leaves wegtrekken.

Ik heb het filmpje van Wolff al mogen bekijken en dat komt redelijk overeen met deze video inderdaad!

Nou ik hoop toch echt dat die op die van Jordi lijkt...lijkt totaal niet op die trage howling devil

Het filmpje van Pyrofan#1 is inderdaad een stuk sneller, maar om nou te zeggen dat de Howling Devil er totaal niet op lijkt... :p

Maar goed, ben benieuwd naar de productfilm. Zal een dezer dagen wel online verschijnen. Hoop ook op een snellere variant. Zijn wel wat fijne projectjes mee te bouwen :D

Als het echt zoals die van Vivid is, dan pleit is subiet voor varianten in glitter en multicolor :D

Edit; en fanshape!

Toch echt, wow, gaaf ding. Komt erbij in finalesalvo, áls ik 'm kan krijgen tenminste :droolthum

Volgende keer dus graag nog een glitter versie! En multicolour! :D

Back
Bovenaan