Stuifie
VWC lid
Komen uit dezelfde fabriek.Kopie van de Pyroshow 2000 Minerva van Argento. Vandaar dat Mr. Funke een beetje pissig is...
Wel een dikke bak hoor!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Komen uit dezelfde fabriek.Kopie van de Pyroshow 2000 Minerva van Argento. Vandaar dat Mr. Funke een beetje pissig is...
Wel een dikke bak hoor!
Hoezo teleurstellend?Kopieën komen wel vaker voor in de vuurwerkwereld, vaak onbewust als zijnde een standaard doosje van een fabriek. Als je echter de toelichting leest van Malte, is was dit een bewussie. En dat is toch wel een teleurstellende insteek wat mij betreft.
Behoeft geen uitleg toch? Verschil tussen een goede importeur en een steengoede innovatieve importeur.Hoezo teleurstellend?
Fake it till you make it toch? In de hele wereld worden artikelen, ideeën enz.. gekopieerd.
Haha.. ja maar dat wisten we toch al chef. Dan is het toch niet meer teleurstellend?Behoeft geen uitleg toch? Verschil tussen een goede importeur en een steengoede innovatieve importeur.
Tja je hebt wel gelijk. Als ik zaterdagavond naar de soulnight luister op Radio 2, heb regelmatig van, he dat soul/disco nummer herken ik van een sample in een housenummer.Liever goed gekopieerd dan slecht bedacht hoor!
kijk als ze nou actief waren in de Nederlandse markt dan snap ik dat ze hier kwaad over zijn. Maar ze zitten niet in de Nederlandse markt, zorg dat dan je hier had gezeten, dan hadden we zijn producten ook kunnen kopen.Wordt niet uitgeleverd (komt niet) heb ik net gehoord. Dit is inderdaad de kopie productie waar funke het over heeft gehad.
kijk als ze nou actief waren in de Nederlandse markt dan snap ik dat ze hier kwaad over zijn. Maar ze zitten niet in de Nederlandse markt, zorg dat dan je hier had gezeten, dan hadden we zijn producten ook kunnen kopen.
Maar de wereld is gek. In China klagen ze nu over namaak Labubu's. Terwijl die chinezen godverdomme alles kopiëren wat ze maar kunnen kopiëren.
kijk als ze nou actief waren in de Nederlandse markt dan snap ik dat ze hier kwaad over zijn. Maar ze zitten niet in de Nederlandse markt, zorg dat dan je hier had gezeten, dan hadden we zijn producten ook kunnen kopen.
Maar de wereld is gek. In China klagen ze nu over namaak Labubu's. Terwijl die chinezen godverdomme alles kopiëren wat ze maar kunnen kopiëren.
eisen kan ik begrijpen, afkeur niet. Volgens mij is de kans dat hun producten aanzienlijk kleiner dan bij andere importeurs met ploffende cakes/compounds. Daarnaast kunnen zij de afgekeurde producten makkelijk slijten in BE,DE en polen.Ze hebben er zelf voor gekozen om niet meer naar deze markt te komen vanwege de vele eisen en afkeur kansen
eisen kan ik begrijpen, afkeur niet. Volgens mij is de kans dat hun producten aanzienlijk kleiner dan bij andere importeurs met ploffende cakes/compounds. Daarnaast kunnen zij de afgekeurde producten makkelijk slijten in BE,DE en polen.