The Saga Continues *Nieuw 2025*

Kopieën komen wel vaker voor in de vuurwerkwereld, vaak onbewust als zijnde een standaard doosje van een fabriek. Als je echter de toelichting leest van Malte, is was dit een bewussie. En dat is toch wel een teleurstellende insteek wat mij betreft.

Kopieën komen wel vaker voor in de vuurwerkwereld, vaak onbewust als zijnde een standaard doosje van een fabriek. Als je echter de toelichting leest van Malte, is was dit een bewussie. En dat is toch wel een teleurstellende insteek wat mij betreft.
Hoezo teleurstellend?

Fake it till you make it toch? In de hele wereld worden artikelen, ideeën enz.. gekopieerd.

Slechte zaak van Broekhoff. Het AI-gegenereerde label is wel de kers op deze taart van gemakszucht. Ben benieuwd waar ze verder dit jaar komen, hopelijk zonder mee te liften op het succes van Funke.

Kijk dat verhaal met kopiëren is natuurlijk niet ok. Maar ben wel blij dat deze cake hier te krijgen is, het blijft gewoon zonde dat funke niet te krijgen is hier, er zijn genoeg producten van ze die hier makkelijk verkocht kunnen worden. Dan maar via een omweg

Liever goed gekopieerd dan slecht bedacht hoor!
Tja je hebt wel gelijk. Als ik zaterdagavond naar de soulnight luister op Radio 2, heb regelmatig van, he dat soul/disco nummer herken ik van een sample in een housenummer.

Terug naar dit artikel. Ik blijf het wel vreemd vinden dat je artikel jat van een mede importeur. Maar dat is wel het credo van het gros Nederlandse importeurs. Even snel naar China om het 1 en ander te bestellen en dan weer snel terug naar de boerenkool en GTST. Dat meneer Funke als een autist achter de fabrieken in China zit, daar moeten zelfs de fabrikanten in Liyang aan wennen.

Had ik al wat geazijnt over het artwork? Prut clown.

• Like
Waarderingen: GMP
Wordt niet uitgeleverd (komt niet) heb ik net gehoord. Dit is inderdaad de kopie productie waar funke het over heeft gehad.
kijk als ze nou actief waren in de Nederlandse markt dan snap ik dat ze hier kwaad over zijn. Maar ze zitten niet in de Nederlandse markt, zorg dat dan je hier had gezeten, dan hadden we zijn producten ook kunnen kopen.

Maar de wereld is gek. In China klagen ze nu over namaak Labubu's. Terwijl die chinezen godverdomme alles kopiëren wat ze maar kunnen kopiëren.

kijk als ze nou actief waren in de Nederlandse markt dan snap ik dat ze hier kwaad over zijn. Maar ze zitten niet in de Nederlandse markt, zorg dat dan je hier had gezeten, dan hadden we zijn producten ook kunnen kopen.

Maar de wereld is gek. In China klagen ze nu over namaak Labubu's. Terwijl die chinezen godverdomme alles kopiëren wat ze maar kunnen kopiëren.
💯 punten! Helemaal mee eens..

Ze hebben er zelf voor gekozen om niet meer naar deze markt te komen vanwege de vele eisen en afkeur kansen

Ze hebben er zelf voor gekozen om niet meer naar deze markt te komen vanwege de vele eisen en afkeur kansen
eisen kan ik begrijpen, afkeur niet. Volgens mij is de kans dat hun producten aanzienlijk kleiner dan bij andere importeurs met ploffende cakes/compounds. Daarnaast kunnen zij de afgekeurde producten makkelijk slijten in BE,DE en polen.

eisen kan ik begrijpen, afkeur niet. Volgens mij is de kans dat hun producten aanzienlijk kleiner dan bij andere importeurs met ploffende cakes/compounds. Daarnaast kunnen zij de afgekeurde producten makkelijk slijten in BE,DE en polen.

Dat is zeker niet waar.
Funke heeft overal goud in zit wat te lang brand en de grond raakt.
Er zit teveel kruit in de compounds (2500 over 100 schoten).
De burst is te hard voor Nederlandse begrippen.
De 13 shots van Argento zijn instabiel en vallen om.
Genoeg redenen waarom het afgekeurd gaat worden.

Back
Bovenaan