PyroFanatic
VWC lid
Mooie bak zeg. Dit is zeker een kanshebber met de traditionele openingsactie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik snap dat t voor hem misschien ruk is, maar wat heb ik eraan als ik me druk ga maken over zulke dingen?? Krijg er echt niks voor terug ofzo, en veranderen doe ik het ook niet dus lekker belangrijk denk ik dan...Ik vind het niet van veel respect getuigen om letterlijk naar dezelfde fabriek te stappen, en dan ook nog eens aangeeft precies dezelfde chemische composities te gebruiken waar Malte hard aan heeft gewerkt. Een concept kopiëren a la, maar ik zie dit fan toch maar als intellectueel eigendom. En dat is waar voor mij persoonlijk de grens ligt. Maar aan de reacties te zien ben ik daar vrijwel de enige in.
Nee hoor ben het wel met je eens.Ik vind het niet van veel respect getuigen om letterlijk naar dezelfde fabriek te stappen, en dan ook nog eens aangeeft precies dezelfde chemische composities te gebruiken waar Malte hard aan heeft gewerkt. Een concept kopiëren a la, maar ik zie dit dan toch maar als intellectueel eigendom. De composities en het eeuwige testen is hetgeen wat Funke, Funke maakt en dat inden we volgens mij allemaal lovenswaardig en onderscheidend. En dat is waar voor mij persoonlijk de grens ligt. Maar aan de reacties te zien ben ik daar vrijwel de enige in.
Hoezo dan? Heeft Funke patent? Alleenrecht? Is de fabriek van hun?Nee hoor ben het wel met je eens.
Ontwerp/stel zelf je Shit samen dan maak je een uniek product.
Dit is gwn goedkoop zo snel mogelijk geld verdienen over de rug van andere
Amen!!Hoezo dan? Heeft Funke patent? Alleenrecht? Is de fabriek van hun?
Ze willen de NL markt niet op vanwege aanpassingen. Aanpassingen die een ander dus blijkbaar wel wil doen dus ik snap het niet. Het is gewoon openbaar en te koop toch? Of Funke moet goed afspraken maken met hun leveranciers dat ze dit niet aan een ander aan mogen bieden? Zo te zien is dit niet gebeurt.
Met terugwerkende kracht alsnog opeisen vind ik ook wel wat van. Zorg aan de voorkant voor goede afspraken en zeur niet achteraf.
Kortom, laat maar komen die kopieën![]()
Ongeacht is het nog steeds diep triest dat een merk als magnum of iets niet de moeite neemt om zn eigen vuurwerk te ontwerpen/maken zijn dit dan de echte vuurwerkliefhebbers ? of draait dit alleen om geld verdienen. Echter zal funke hier volgend seizoen waarschijnlijk geen last meer van hebben.Hoezo dan? Heeft Funke patent? Alleenrecht? Is de fabriek van hun?
Ze willen de NL markt niet op vanwege aanpassingen. Aanpassingen die een ander dus blijkbaar wel wil doen dus ik snap het niet. Het is gewoon openbaar en te koop toch? Of Funke moet goed afspraken maken met hun leveranciers dat ze dit niet aan een ander aan mogen bieden? Zo te zien is dit niet gebeurt.
Met terugwerkende kracht alsnog opeisen vind ik ook wel wat van. Zorg aan de voorkant voor goede afspraken en zeur niet achteraf.
Waarom dieptriest? het is hier niet verkrijgbaar en magnum/broekhoff probeert het hier wel verkrijgbaar te maken. Miscchien willen zei wel dat juist de vuurwerkliefhebber in Nederland er ook van kan genieten.Ongeacht is het nog steeds diep triest dat een merk als magnum of iets niet de moeite neemt om zn eigen vuurwerk te ontwerpen/maken zijn dit dan de echte vuurwerkliefhebbers ? of draait dit alleen om geld verdienen. Echter zal funke hier volgend seizoen waarschijnlijk geen last meer van hebben.
Laten we eerst maar eens afwachten of dit artikel überhaupt wel geleverd wordt.
Dat is jouw mening en dat mag.. Als ze iets moois kopiëren wat niet in NL te koop is maar wel in andere landen zodat het hier beschikbaar wordt vind ik het prima! Iedereen vindt Funke mooi, bij Broekhoff blijkbaar ook. Nu brengen ze het op de markt en zijn ze geen vuurwerkliefhebbers meerOngeacht is het nog steeds diep triest dat een merk als magnum of iets niet de moeite neemt om zn eigen vuurwerk te ontwerpen/maken zijn dit dan de echte vuurwerkliefhebbers ? of draait dit alleen om geld verdienen. Echter zal funke hier volgend seizoen waarschijnlijk geen last meer van hebben.
Laten we eerst maar eens afwachten of dit artikel überhaupt wel geleverd wordt.
Had er dan op zn minst 1 ander effect in gedaan dat het lijkt alsof je er nog moeite voor gedaan heb dan had je er niemand over gehoord toch ?Waarom dieptriest? het is hier niet verkrijgbaar en magnum/broekhoff probeert het hier wel verkrijgbaar te maken. Miscchien willen zei wel dat juist de vuurwerkliefhebber in Nederland er ook van kan genieten.
En hoe meer kopieën er komen hoe goedkoper ze misschien ook wel worden, alleen maar beter voor de liefhebber toch ?
Dat is ook het mooie van dit forum!Maar goed meningen verschillen![]()
Amen. Plagiaat is gewoon niet oke in mijn ogen. Los van het feit dat het voor veel dingen de orde van de dag is in China. Dat Funke niet meer op de NL markt is te vinden is balen, maar nog geen reden om concepten te jatten.Ik vind het niet van veel respect getuigen om letterlijk naar dezelfde fabriek te stappen, en dan ook nog eens aangeeft precies dezelfde chemische composities te gebruiken waar Malte hard aan heeft gewerkt. Een concept kopiëren a la, maar ik zie dit dan toch maar als intellectueel eigendom. De composities en het eeuwige testen is hetgeen wat Funke, Funke maakt en dat inden we volgens mij allemaal lovenswaardig en onderscheidend. En dat is waar voor mij persoonlijk de grens ligt. Maar aan de reacties te zien ben ik daar vrijwel de enige in.
Ik zeg dat ik het niet chique vind, that's it. Mijn bericht is ook geschreven in de ik vorm; het is hoe ik erover denk. En ik kan mij dus vinden in de mening van Malte. Dat jullie daar anders over denken is je goed recht en ik ontzeg jullie die mening ook helemaal niet.Hoezo dan? Heeft Funke patent? Alleenrecht? Is de fabriek van hun?
Hoezo dan? Heeft Funke patent? Alleenrecht? Is de fabriek van hun?
Dezelfde samenstelling zal nagenoeg zeker afgekeurd worden... het goud komt notabene altijd tot de grond."Of Funke moet goed afspraken maken met hun leveranciers dat ze dit niet aan een ander aan mogen bieden? Zo te zien is dit niet gebeurt."
– this is actually our regular Pyroshow 2000 Minerva. The sister of Weiwei, the head of Funke China, who also works for us, was in the factory that manufactures our Minerva, among other things, and saw the data sheet from another Chinese trader.This was exactly the same as our Minerva (except for the length of the tubes), and it explicitly stated that "Funke's Gold formulas" and "burst forumula" were to be used, and that the item was to be produced for a Dutch importer. Weiwei then called the factory owner and told him that if they copied the Minerva for another company, we would terminate our collaboration. The boss agreed to cancel the order for the other company, but had the problem that the item was already in the middle of production
Volgensmij is dit vrij duidelijk toch "gebruik maar funkes gold formula en burst formula". Lijkt mij vrij duidelijk dat de afspraak is dat ze niet dezelfde formules gebruiken voor een ander.
Dezelfde samenstelling zal nagenoeg zeker afgekeurd worden... het goud komt notabene altijd tot de grond.
Dus? Die leverancier gaat zijn boekje te buiten.. Dan zijn we er toch?"Of Funke moet goed afspraken maken met hun leveranciers dat ze dit niet aan een ander aan mogen bieden? Zo te zien is dit niet gebeurt."
– this is actually our regular Pyroshow 2000 Minerva. The sister of Weiwei, the head of Funke China, who also works for us, was in the factory that manufactures our Minerva, among other things, and saw the data sheet from another Chinese trader.This was exactly the same as our Minerva (except for the length of the tubes), and it explicitly stated that "Funke's Gold formulas" and "burst forumula" were to be used, and that the item was to be produced for a Dutch importer. Weiwei then called the factory owner and told him that if they copied the Minerva for another company, we would terminate our collaboration. The boss agreed to cancel the order for the other company, but had the problem that the item was already in the middle of production
Volgensmij is dit vrij duidelijk toch "gebruik maar funkes gold formula en burst formula". Lijkt mij vrij duidelijk dat de afspraak is dat ze niet dezelfde formules gebruiken voor een ander.
Dus? Die leverancier gaat zijn boekje te buiten.. Dan zijn we er toch?Kunnen we Broekhoff dan niet kwalijk nemen? Producent had dit blijkbaar nooit mogen doen.