The Miracle

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1543
Artikelnaam: The Miracle
Netto Kruitgewicht: 1080 gram
Aantal Schoten: 4 x 36 schots
Effectomschrijving: Met een heerlijk tempo schieten 144 kogels de lucht in met de mooiste boeketten!
Tijdsduur: 60 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 79,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1543_the_miracle_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vond deze cake erg goed presteren! Heerlijk tempo en grote volle boeketten. Zitten verschillende effecten in verwerkt en ook het vertrouwde goud met blauw is aanwezig.

Voor liefhebbers van goud-effecten is dit wellicht een must have.
Ik vond hem ook leuk, de prijs is ook goed te doen en de mix van effecten ondanks dat het erg veel goud is, is goed genoeg om het een leuke bak te maken. Deze valt wel op in je straat.

Ook hier weer mijn kwestie: dit uit maar 250gr. per 36sh cake?! Klopt de info niet of heeft Wolff iets ontdekt? Niet kijkend naar kruitinhoud, maar naar shots en effecten, is dit een topper van jewelste: goeie effecten, fiks tempo wat voor spektakel zorgt en dan voor maar €80? Geweldig.

Ook deze is echt super goed. Twijfel persoonlijk wel of ik deze nog zal nemen ivm de hoeveelheid goud die al in mijn collectie zit, moeilijk moeilijk!

Ik had het filmpje nog niet gezien maar wat een lekkere bak is dit ook weer. Compliment voor Wolff want ze hebben zo een reeks prachtige boxen op de markt gebracht kwaliteit voor een zeer mooie prijs ook. Briljant...

Prima goud bak. Prijs/kwaliteit dik in orde. Als consument is dit echt een hele leuke bak voor in de straat.

Dit ziet er bijna te mooi uit om waar te zijn, aangezien het maar schoten van 7.5 gram zijn. Is het zeker dat dit ook de versie is die eind van het jaar in de winkels ligt?

Jongens, geloof niet in sprookjes. Filmpje is onmogelijk een bak uit de produktie. Daar wordt minimaal 15 gr kruit gebruikt per shot. Nee, ik trap hier niet in.

Ik denk ook dat de verhoudingen niet kloppen, de effecten zijn veel te groot neffens de inhoud per shot.

prima bak, ik ga hem in de gaten houden hoe hij presteert op de demo's van de winkeliers.
Als het inderdaad hier om een sample gaat en hij veel minder presteert op de demo's dan snijdt Wolff zichzelf wel een beetje in de vingers. Maargoed, dat zou hun eigen keus zijn. Ik baseer mij tegenwoordig het liefst op straatfilmpjes en voor sommige nieuwe producten maak ik dan een uitzondering met het risico dat je teleurgesteld wordt. Risico van het vak zeg maar ;-)
greetzz

Back
Bovenaan