The Miracle

Heren hoe waren de burst van deze? want de effecten zien er erg goed uit voor het aantal gram wat deze heeft! ongelofelijk!

Niet heel hard maar ook niet zacht.. ja hoe leg je dat uit.. :P Bij de cruel was het veel zachter maar de andere cakes waren gelijk.. threesome ging wel zachter.

Echt wel een topper deze cakebox, mooi tempo, mooie effecten en prima formaat boeketten. Geeft echt wel een showtje deze bak!

Deze box ziet er toch wel heel vet uit op het filmpje van mattenfreak. Lekker tempo en boeketten zien er ook goed gevult uit. geloof het bijna niet met 1080 gram en 144 schoten (7.5grps) maar blijkbaar kan het wel.
Dit jaar denk ik ook maar aanschaffen. ook niet te duur.

Misschien nog meer straatfilmpjes?

Bij deze, een film van 2x Miracle (laatste 2 cakes van de 4 gelijktijdig geschoten) en 5x Cruel Cannon.

Mijn cakebox weigerde helaas, heb de finalecake los afgestoken. Toppertje deze box, de hele film moet ik nog maken maar de finalecake zit hierin op 1:45.

Vond zelf de Miracle wel tegen vallen kwa burst, alleen het tempo en de effecten, die maakte het weer helemaal goed! 2 tegelijk afgestoken in een smalle straat, maar dan was het toch wel een best bakkie! Ondanks de wat mindere burst toch een hele mooie en goeie cake!

Straatfilmpje van afgelopen jaarwisseling! Finalecake weigerde helaas, dus maar omgekeerd nog via de reservelont aangestoken.

Mooie kleuren, goed tempo.

Vrij kleine boeketten met niet zo'n harde burst.

Toch voor de prijs wel een aanrader, zeker cake 3 en 4 waren heel mooi.

Ik vond hem een beetje tegenvallen. Zoals al eerder gezegd, kleine boeketten, maar ik vond het tempo dan ook weer niet zo denderend dat dat het goedmaakte. IK had 'm voor 50,- maar ik moet er niet aan denken dat je hier bijna 90 euro voor neer zou hebben gelegd!

Ik vond hem een beetje tegenvallen. Zoals al eerder gezegd, kleine boeketten, maar ik vond het tempo dan ook weer niet zo denderend dat dat het goedmaakte. IK had 'm voor 50,- maar ik moet er niet aan denken dat je hier bijna 90 euro voor neer zou hebben gelegd!

Ja ik had hem zelf ook voor rond de 50, en dat vind ik een mooie prijs. 90 euro is veel te duur, daar haal je mooie Rubroboxen voor (event horizon bijvoorbeeld, met korting)

Deze dit jaar ook gehad, ook voor rond de 50,- maar is wel de laatste keer geweest.
Viel behoorlijk tegen - voor dat bedrag heb ik heel wat leukere combi's gehad.

ik heb deze dit jaar gehad, vond hem gewoon leuk en goed..
lekker tempo en leuke effecten,, zag er prima uit.

Back
Bovenaan