Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
de 2018 batch is dus in ieder geval de slechte batch en die van 2019 is nog onbekend of hij goed is of niet.
Op de Freakavond in Haulerwijk werd ons verteld dat de Junk 2019 pas midden december binnen kwam, zou Valk dat een batch van 2018 hebben geschoten?
Wat zijn die foto's van de Turbo Junk Edition dan? Ik dacht dat ze al binnen waren?Op de Freakavond in Haulerwijk werd ons verteld dat de Junk 2019 pas midden december binnen kwam, zou Valk dat een batch van 2018 hebben geschoten?
Wij hebben ook nog even gekeken in de bunker voor alle zekerheid. Batch 2019. Deze hebben inderdaad met een klein plastic voetje en zijn iets korter dan de oude versie.
Die hierboven in het filmpje zijn inderdaad de oude met falling leaves. Vind ze persoonlijk niet eens lelijk, maar inderdaad wat je verwacht![]()
Update
Gisteravond heb ik zoals hier gemeld nog contact gehad met Mania. Ze gaven aan net zo verbaasd te zijn over de geschoten Junk als ieder ander. Hierbij een update:
Inmiddels heb ik de versie mogen aanschouwen die als kwaliteitscheck dienst heeft gedaan en dat is qua uitvoering en effect gewoon een good old Junk. Mania gaat voor alle zekerheid zelf ook nog een keer testen en zullen contact opnemen met Valk om te achterhalen wat zij nou precies geschoten hebben gisteravond. Nieuwe productie The Junk wordt inmiddels uitgeleverd en is o.a. te herkennen aan het nieuwe plastic voetje...
Update
Gisteravond heb ik zoals hier gemeld nog contact gehad met Mania. Ze gaven aan net zo verbaasd te zijn over de geschoten Junk als ieder ander. Hierbij een update:
Inmiddels heb ik de versie mogen aanschouwen die als kwaliteitscheck dienst heeft gedaan en dat is qua uitvoering en effect gewoon een good old Junk. Mania gaat voor alle zekerheid zelf ook nog een keer testen en zullen contact opnemen met Valk om te achterhalen wat zij nou precies geschoten hebben gisteravond. Nieuwe productie The Junk wordt inmiddels uitgeleverd en is o.a. te herkennen aan het nieuwe plastic voetje...