The Junk

Laatste Update
Zoals hier gemeld heb ik de afgelopen dagen contact gehad met Mania over de geschoten The Junks bij de Valk demo. Ze gaven aan net zo verbaasd te zijn over de geschoten Junk als ieder ander. Vervolgens heb ik de versie mogen aanschouwen die als kwaliteitscheck dienst heeft gedaan en dat was qua uitvoering en effect gewoon een good old Junk. Mania zou voor alle zekerheid zelf ook nog een keer testen en zullen contact opnemen met Valk om te achterhalen wat zij nou precies geschoten hebben. Hierbij, wat mij betreft, de laatste update:

Mania heeft, net als Gerrit, de nieuwe 2019-productie zelf nog even getest en deze is gewoon goed. Ook hebben ze navraag gedaan bij Valk en, ondanks andere berichten, hebben ze bij Valk een oude versie geschoten. In dit geval ook nog eens die verkeerde batch. Nieuwe productie The Junk wordt zoals eerder aangegeven inmiddels uitgeleverd en is o.a. te herkennen aan het nieuwe plastic voetje...

Hulde voor het uitzoeken.

Dan ben je als Valk zijnde ook niet echt bezig met je eigen producten denk ik. Zeker als winkelier moet je toch enthousiast zijn en op de hoogte?

Hulde voor het uitzoeken.

Dan ben je als Valk zijnde ook niet echt bezig met je eigen producten denk ik. Zeker als winkelier moet je toch enthousiast zijn en op de hoogte?

Zij zijn enthousiast genoeg om een outlet op te zetten, een vuurwerk per doos, Black Friday, etc etc. Dat getuigd van zowel liefhebberij als het staan achter je product. Volgens mij staan zij daarentegen ook niet zelf te schieten en worden zij geïnformeerd of geholpen door een derden partij.

Zij zijn enthousiast genoeg om een outlet op te zetten, een vuurwerk per doos, Black Friday, etc etc. Dat getuigd van zowel liefhebberij als het staan achter je product. Volgens mij staan zij daarentegen ook niet zelf te schieten en worden zij geïnformeerd of geholpen door een derden partij.
het verbaasd mij eigenlijk ook dat men geen weet heeft van deze drama presterende bouwjaar.

The Junk van dit jaar is ook een stuk korter.. Let op korter niet kleiner..
Als je het mij vraagt de nieuwe is echt veel beter afgewerkt,tube is mooi rond, staat echt veel stabieler.
Mede door het voetje en omdat het zwaartepunt lager ligt.
Lont is ook een stuk dikker en kwa gewicht voellen ze vrijwel identiek..
20191213_204525.jpg
20191213_204546.jpg
20191213_204617.jpg
20191213_204702.jpg

Omdat ie korter is zal die ook een stuk lager gaan, waardoor het effect nog groter over zal komen ;)

Inderdaad maar waarom gaat hij lager?
Met het effect wat hij had mag hij volgens mij geen meter lager dus ik verwacht dan ook dat deze minder kruit heeft en laten ze hem lager gaan zodat effect net zo groot lijkt.
Ik hoop dat ik het mis heb.

Inderdaad maar waarom gaat hij lager?
Met het effect wat hij had mag hij volgens mij geen meter lager dus ik verwacht dan ook dat deze minder kruit heeft en laten ze hem lager gaan zodat effect net zo groot lijkt.
Ik hoop dat ik het mis heb.

Het kan ook zijn dat ze er dit jaar iets meer stijglading in gedaan hebben. Dan schiet die gewoon even hoog als de oudere versies:wink:

Het kan ook zijn dat ze er dit jaar iets meer stijglading in gedaan hebben. Dan schiet die gewoon even hoog als de oudere versies:wink:

Ik denk dat de lengte niks zegt over de stijghoogte. Het is nogsteeds een redelijke tube. Zo te zien beter afgewerkt. Er is een sweetspot tussen lengte en stijglading. Als ze het type stijglading of de hoeveelheid en misschien zelfs de bombette aangepast hebben, kan de stijghoogte misschien zelfs nog wel hoger zijn. Maar lager zou dus ook kunnen. Wederom een verhaaltje koffie dik kijken. Als iemend er eentje de lucht in joekeld dan weten we het.

Waar blijven de filmpjes dan? En hoe weten we of het echte produktie is wat geschoten wordt?

Gizmo75 is van Huisman en die hebben een demo aanstaande donderdag. Dus ik denk dat het afwachten wordt tot donderdagavond voor de filmpjes. Ga er vanuit dat daar productie wordt geschoten

De nieuwelive gezien. Is gewoon mooie hoogte. Niet te hoog, niet te laag. Hard en groot. Wat wil je nog meer. Zo zonde dat dit volgend jaar niet meer verkocht mag worden. Top stukje vuurwerk.

Gister de nieuwe zien staan in de bunker van Tuinmani Deventer. Heb nog een paar oude 2017 liggen dus kan ze mooi vergelijken.

IMG_20191214_120908.jpg

34,9 gram kruit.

Gaan deze niet nog ongelofelijk in de aanbieding komen de 31ste? Aangezien het het laatste jaar is dat ze verkocht mogen worden? Zelfde voor andere F3 single shots btw

Back
Bovenaan