The Junk

Ik ben wel benieuwd wat Vuurwerkmania hier van gaat zeggen.
Ze hebben als ik het zo zie 38 gram aan kruit te weinig te verklaren.
Edit: andere importeurs laten sommige producten annuleren als ze bij een interne kwaliteitscontrole iets onder de maats aantreffen, heeft Mania dan niet zo'n controle of is hier wat anders aan de hand?

Volgens mij is er paniek om niets :)

Vorig jaar waren er enkele winkels met een "nep" The Junk, dat is de slechte versie. Gerrit heeft deze in de freakactie per karton aangeboden en netjes aangegeven dat het de slechte versie is.
De Turbo Junk Edition is de nieuwe 2019 batch van Vuurwerkmania, deze is nog nergens geschoten.

Ik ben wel benieuwd wat Vuurwerkmania hier van gaat zeggen.
Ze hebben als ik het zo zie 38 gram aan kruit te weinig te verklaren.
Edit: andere importeurs laten sommige producten annuleren als ze bij een interne kwaliteitscontrole iets onder de maats aantreffen, heeft Mania dan niet zo'n controle of is hier wat anders aan de hand?

De echte heeft ook maar 35 gram.

Vorig jaar was er een verkeerd geproduceerde Junk beschikbaar via Vuurwerkmania. Ze leverde die niet zomaar uit. Omdat wij naar uitlopers van het jaar daarvoor vroegen i.v.m. belangstelling via deze site, gaf Mania wel aan deze te hebben. Wij hebben ze niet genomen. Gezien het filmpje niet onterecht.

Dit jaar is er een nieuwe geproduceerd. Op de doos staat een wat langere naam, maar op de buis zelf volgens mij gewoon The Junk. De buis van deze jaargang is overigens wel wat korter dan de oude.

Een paar pagina's terug heb ik daar ook al een keer op gereageerd: dat was een partij die opgekocht is door 1 of enkele winkels in het jaar dat The Junk niet in het assortiment zat. De nieuwe lichting, die allemaal 2019-productie is, heeft dat niet en is juist van het topniveau. Ik zou zeggen: kom kijken op onze demo op donderdag 19-12 a.s.... :wink:

EDIT: zoals MichelAngelo al zegt

Volgens mij is er paniek om niets :)

Vorig jaar waren er enkele winkels met een "nep" The Junk, dat is de slechte versie. Gerrit heeft deze in de freakactie per karton aangeboden en netjes aangegeven dat het de slechte versie is.
De Turbo Junk Edition is de nieuwe 2019 batch van Vuurwerkmania, deze is nog nergens geschoten.

Deze is wel geschoten op de demo van Vuurwerkmania zelf en daar was er niks mee.

Heb er alle vertrouwen in dat the junk 2019 versie goed is. Moet ook 2 karton in de pocket:p

Je zou ze maar bij Valk besteld hebben.. ze hebben eerder gezegd dat het absoluut 2019 zou zijn, maar waarom dan dit op de demo schieten?

Je zou ze maar bij Valk besteld hebben.. ze hebben eerder gezegd dat het absoluut 2019 zou zijn, maar waarom dan dit op de demo schieten?
Als dit 2019 is..........dan maak ik mij ook zorgen om de andere shops....
Wat mij betreft kunnen ze nu al besluiten dit niet uit te leveren. Kun je gewoon niet maken! Ik hoop dat ze per ongeluk de droge junks van 2018 uit de bunker gepakt hebben

Update: ik heb al even contact gehad met Mania. Ze gaan uitzoeken wat er precies geschoten is, ze zijn zelf net zo verbaasd als ieder ander.

Hier word ik wel heel zenuwachtig van zeg!!
Hopelijk is het een verkeerde oid.

Wel appart dat ze er 4 schoten, dan wil je je klanten wel heel erg in de maling nemen.

Back
Bovenaan