The Junk

Zeg dat wel,test gelijk 1 uit de 28e,weet ik het meteen..:rolleyes:

Ja precies, hier ook, als het een flut karton betreft krijgt de winkel ze linea direct terug. Maar jammer dat dit überhaupt aan de orde moet zijn en is nu. Heb veel liever die stress niet en gewoon goede rammerts van Junks.

contact gehad met valk over de junk , die gister geschoten is was de 2018 versie werd mijn vertelt

Niet te hopen dat 2019 versie rommel is. heb ze bij vuurwerkland steenbergen besteld.
Op hun demo werd hij niet geschoten helaas.
Anders heb ik 100x liever de funke kometenbomben

contact gehad met valk over de junk , die gister geschoten is was de 2018 versie werd mijn vertelt

Waarom dan rommel schieten, als je zogenaamd wel de originele zou verkopen??

Goedenmorgen mensen

De junk die bij ons op de vwpd site staat is de orginele junk van mania , dus geen immitatie of dergelijke dus gewoon hun eigen product met hun kwaliteit.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

Waarom dan rommel schieten, als je zogenaamd wel de originele zou verkopen??

Mag je hem gerust op aanspreken als hij beweerd de 'goede'te verkopen,is gewoon pure misleiding dan als je slechte meekrijgt..
Edit,hier idem,als het slechte zijn,gaan ze direct terug naar de betreffende winkels..

Gewoon direct testen voor de winkel is het troep meteen terug brengen. Ik heb hem maar pak keer besteld, mijn voorkeur gaat toch uit naar setjes met verschillende effecten.

Heb er ook wat besteld ik laat ze gewoon liggen en wil me geld terug koop wel pakje van 4 stuks in een doosje. Of ze moeten mij kunnen overtuigen dat ik zeker weten de goeien krijg.

Ik hoop dat vuurwerkmania er achter aan gaat, zoals ik eerder al zei hebben zij wel te verklaren waarom ze een batch hebben laten komen waar uit een 50mm singleshot een paar rode falling sterren komen zonder enige burst.

Zou wel minimale zijn vanuit VWM om te kunnen doen,er zo spoedig mogelijk duidelijkheid in te scheppen..
Mocht dit zowel 2018 als 2019 productie betreffen,wordt alles direct geannuleerd qua The Junks hier..

Back
Bovenaan