The Junk

Goedenmorgen mensen

De junk die bij ons op de vwpd site staat is de orginele junk van mania , dus geen immitatie of dergelijke dus gewoon hun eigen product met hun kwaliteit.

Met vriendelijke groet

Team valk vuurwerk

De originele Junk was een daverend succes. Deze is uit het assortiment gehaald omdat er iets mee was. Ik weet niet meer precies wat. Misschien dat een mede foralid hier duidelijkheid over kan geven.

Hoe kan dan de Junk 3.0 dezelfde zijn als de oude?

Sorry maar ik ben sceptisch over de nieuwe Junk en geloof niet dat deze exact hetzelfde is.

Maar we zullen het zien :)

De originele Junk was een daverend succes. Deze is uit het assortiment gehaald omdat er iets mee was. Ik weet niet meer precies wat. Misschien dat een mede foralid hier duidelijkheid over kan geven.

Hoe kan dan de Junk 3.0 dezelfde zijn als de oude?

Sorry maar ik ben sceptisch over de nieuwe Junk en geloof niet dat deze exact hetzelfde is.

Maar we zullen het zien :)

Nergens voor nodig, zie pagina 26 en 27 van dit zelfde topic en pagina 36 over de nieuwe versie.

1 en 1 = 3... :wink:

Omdat er nergens beeldmateriaal beschikbaar was, heb ik iemand de middle of nowhere ingestuurd met 2 junks. Een goeie en een slechte. Zie hier het bewijs dat er wel degelijk 'Junks' van dramatische kwaliteit circuleren. Slechte junk gekocht voor 2 euro per stuk als stunt artikel bij de locale Rubro winkel, goeie bij een freakshop. Labels, codes etc zijn identiek, slechte is ietsje lichter. Videos spreken voor zich.

Ga er maar vanuit dat de Junks die nog nog worden aangeboden worden, de slechte imitaties zijn. De originele zijn in 2018 door de freaks al weggekaapt

Ziet er gewoon weer goed uit op video. Ben benieuwd hoeveel verschillende grote single shots ik straks heb met o&n. Die lijst groeit maar door... :bonk:

Haha idd beast, keuze is enorm dit jaar. Maar dit was gister ook weer genieten hoor, wat was hij weer dik.

Zojuist een paar keer de 2019 batch besteld. Hopelijk maken die net zo veel indruk als de 2017 batch. Wat een gruwelijke apparaten waren dat. Gezien de demo films van dit jaar komt het vast goed in elk geval. :)

Top dat deze weer terug is! Hierbij mijn video van deze lekkere single shot gefilmd tijdens de Vuurwerkmania Winkeliersdemo 2019:

Zal the junk nog op de webside van mania komen? Enkele andere nieuwe producten staan er al wel op

Back
Bovenaan