The Junk

Die er zijn waren de originele Junks. Volgens mij waren er hier maar een paar van. Werden uit een doos gehaald met wat restanten spul.

Volgens mij heb ik het al in dit topic voorbij zien komen, maar passen deze jongens in een kratje bier? Wil een leuk 24 Shots blokje maken. Kan het nu zo 1,2,3 niet terug vinden.

helaas helaas, je hebt gelijk :(. Omhulsel in gelijk aan de echte junk maar wat er uit komt is om te janken ! Komt niet eens in de buurt van een 10 grams pijltje.

Edit: was een reactie op Lompe boer

Laatst bewerkt:
Was er blij mee dit jaar :applause: 1 karton (48st.) batch 2017 The Junk te mogen wegknallen.
Wat een lancering diepe doffe dreun, uitwerking mega groot goud met wederom een dreun.

Waren mensen in de straat die vroegen zich af of het wel legaal is. NOOBS:wink:

Ik had er nog 3 over van vorig jaar, daarvan heb ik er 2 weg geschoten gisteren. Wat een geweldige single shots blijft het, puur genieten van het mooie grote effect.

Ik heb afgelopen jaarwisseling de laatste weggeschoten wat een baas is dit toch!
Heerlijke lancering en een onwijs mooi boeket!
Je kon merken aan de reactie dat ik niet de enige was.
Echt jammer dat deze niet meer kan!!

Helaas dat wij hier afscheid van moeten nemen. Wat een onbeschoft goed product is dit zeg! Voor die paar euro per stuk was dit natuurlijk een buitenkansje. De lift, de burst, het effect... 3 maal een 10!

Hierbij onze film van afgelopen jaarwisseling. Hebben ze samen geschoten met de Eccentric Shots van Evolution, waardoor er een goede vergelijking is op de film. Wat een schitterende single shots zijn beide. Ik kan niet 1,2,3 een keuze maken welke beter is. Op de film zijn er 3 The Junks te zien en 2 Eccentric Shots.

Back
Bovenaan