The Junk

Netjes! Niet mooi rond links, rechts wel. Moet net goed vallen. Maar zo te zien zijn ze als vanouds erg fijn!

Hierbij een vergelijking met de oude 2017 versie en de 2019 versie.
Volgens mij is de oude een stuk voller kwa effect. En nieuwe met blinkers er doorheen..
Kwa knal zelfde.

Moeilijk te beoordelen op basis van 1 junk per jaartal. Je ziet dat de 2 die vanavond geschoten zijn ook al behoorlijk van elkaar verschillen (qua uitwerking). Ik heb nog steeds goede hoop op de 2019 batch, en vind die blinkers sowieso wel tof. Anders, maar gelijkwaardig aan 2017 voor nu.

Als.je het mij vraagt zijn de nieuwe junks precies het zelfde als de 2"INCH BIG CHILL en de 2"FALL OUT
Allemaal het zelfde product maar dan in een ander jasje.. ik heb ze gezien en zijn 1 op 1 het zelfde.
Alleen de vraag was hoe presteert de nieuwe Junk..
En zoals op video te zien precies het zelfde als die andere 2

Is een stuk minder vol zo, wel jammer. Lijkt wel 10 gram te schelen .. En nu je het zegt, lijkt inderdaad verdacht veel op de 2" Fall Out en de Big Chill. Omlabeling misschien, of grote toeval?

Is gewoon hetzelfde, bij hetzelfde fabriek ingekocht.
Verklaart ook gelijk waarom de 2019 versie junk kleiner is dan voorafgaande jaren.

Ik zou lekker fall out of big chill bestellen. Krijg je 1 gratis erbij, voordeliger.
Mits je zeker weet dat je oude junk krijgt en dan nog hopen op niet de 2018

Is een stuk minder vol zo, wel jammer. Lijkt wel 10 gram te schelen .. En nu je het zegt, lijkt inderdaad verdacht veel op de 2" Fall Out en de Big Chill. Omlabeling misschien, of grote toeval?

Sterker nog, als je goed kijkt lijken ze zelfs op elkaar?
Zelfde voetje en compacte opbouw. Maar blijft wel een goed single shot wat mij betreft, blinkers erin zijn erg mooi.

attachment.php

attachment.php

Als je de 2019 versie vergelijkt met die van 2017 lijkt die inderdaad een stukje minder vol. Toch was de 2029 versie op de demo vanavond weer erg indrukwekkend. Kan niet wachten om er een aantal de lucht in te schieten :handsup:

Ik hou juist van die blinkers. Alleen goud vind ik eentonig. Dus ik vind het wel best. Ik heb de bc overigens.

Sterker nog, als je goed kijkt lijken ze zelfs op elkaar?
Zelfde voetje en compacte opbouw. Maar blijft wel een goed single shot wat mij betreft, blinkers erin zijn erg mooi.

attachment.php

attachment.php

Heb ik dus de Fall Out, Big Chill en Junk allemaal 15 stuks van besteld, heb ik straks 45 de zelfde staan :bonk:

Back
Bovenaan