The Joker [Uitloop]

Die floss effecten in het laatste deel van deze prachtbak zijn wel echt geniaal, heel erg gaaf effect! :droolthum

Wat een geweldige bak ook weer van VWT zeg, hij heeft echt alles in zeg en blijft maar gaan. Budget technisch zal ik dan eerder voor de Pyro en appel gaan, die grijpt mij net wat meer. Maar dit zal zeker een groot feest zijn in de straat.

De opening met wicked whistle achtige salvo's zijn super.
Daarna kak ik persoonlijk een beetje in.
Om weer een opkikker te krijgen bij het laatste salvo met titanium salute erin.

Ik zou toch graag bij deze wat meer titanium salutes erin hebben.
Het geeft voor mij een extra kick met af en toe een dreuntje(Ja Nederlandse ti salutes he geen prof/buitenland) :D
Óf zijn daar bepaalde voorwaarden/regels aan verbonden?
Bij de EVO force one kan het ook.

Machtig mooie box, zeker het spider floss effect, de geniale opening. Maar, ook een machtige prijs. De voorkeur gaat dan uit naar een box zoals de Pyro + Papel, maar misschien, heel misschien... komt deze er wel bij.

Prachtige box! Complimenten naar Vuurwerk Totaal! De opening met de fluiters en kleuren is echt om te smullen, er is zoo veel mogelijk qua vuurwerk en VWT laat dat hier wel zien!

Ik schiet zelf liever alles per 2 na 00:00 uur voor een goed gevulde lucht en daarmee een goede beleving, maar deze box staat mooier in z'n eentje denk ik en dat vind ik een groot compliment! Genieten van de effecten, combinaties en kwaliteit.

De WOW-factor ontbreekt zeker, maar het is echt een parel om bij te watertanden. Een liefhebber zal deze bak enorm waarderen, naast ander groot vuurwerk. Dit is echt kwaliteit zoals getoont op film! Wil je meer een wow factor kun je gaan voor de Pyro+Papel. Eigenlijk zou ik zeggen neem deze en schiet daarna een Pyro+Papel en klaar ben je (als je snel klaar zou willen zijn), dan heb je werkelijk alles gehad.

Oh oh oh... daar gaan we weer. Afgelopen jaar had ik 2x de Pyro + Papel op de lijst (en besteld) om ze beide tegelijk te schieten, maar dat ging helaas niet door wegens corona. Dit jaar (eigenlijk de afgelopen 2 weken :bonk:) zat ik erg te worstelen of ik weer 2 maal de Pyro + Papel zou bestellen of toch misschien 1 om 1 (1x de Pyro + Papel en 1x de The Joker).

Het is het laatste geworden! Mede doordat beide boxen, naar mijn mening, effecten hebben waar je echt van kunt genieten als vuurwerk liefhebber. Natuurlijk geeft 2 maal de Pyro + Papel meer spektakel en is deze meer 12 uur waardig, maar in zijn eentje zal die ook zeker niet mistaan en wellicht beter overkomen als je echt van de effecten wilt genieten. Ik ben erg benieuwd naar beide boxen! Beide zullen gefilmd worden en de films zal ik hier delen :)

Helaas geen 2019 batch van de Pyro + Papel, maar 2020. Dus voor mij ook een verrassing, maar begreep dat er bij vuurwerk-totaal over het algemeen nauwelijks verschil zit tussen batches.

Hoop dat ik deze ook kan kopen met een leuke korting.
Deze staat hoog op mijn lijst helaas afgelopen jaar niet meer aangeschaft door het verbod.
Pyro papel ga ik dit jaar zoiezo al in de straat zien.

Dat gaat een ontzettend gaaf spektakel worden in de straat, Burstduo. Hopelijk krijg je beide boxen goed op film. Wellicht haalt het mij over om een jaar later ook The Joker aan te schaffen, ontzettend gave cakebox op film maar vind hem net wat té prijzig om te proberen uitgaande van de demofilms. Potentie is er zeker bij deze box!

Dat gaat een ontzettend gaaf spektakel worden in de straat, Burstduo. Hopelijk krijg je beide boxen goed op film. Wellicht haalt het mij over om een jaar later ook The Joker aan te schaffen, ontzettend gave cakebox op film maar vind hem net wat té prijzig om te proberen uitgaande van de demofilms. Potentie is er zeker bij deze box!

Zal m'n best doen! Wellicht vind je de Undercover misschien iets? Die is een stukje goedkoper en heeft ook mooie effecten en salvo's in zich. Als dat ook een twijfelgeval is zal ik die ook wel mooi op film proberen te krijgen voor je, die gaat namelijk na de The Joker de lucht in :wink:

Zal m'n best doen! Wellicht vind je de Undercover misschien iets? Die is een stukje goedkoper en heeft ook mooie effecten en salvo's in zich. Als dat ook een twijfelgeval is zal ik die ook wel mooi op film proberen te krijgen voor je, die gaat namelijk na de The Joker de lucht in :wink:

De undercover staat al dikgedrukt op mijn lijst. Die gok ga ik dus ook wel nemen! :handsup:

Bizarre bak hoor deze. Ik vind de fluit salvo's op het begin erg gaaf. Zouden ze wel een box van mogen maken, zo met die gekleurde salvo's. Iets voor de specialized lijn misschien :wink:

En hij blijft maar gaan met mooie salvo's, bijzondere effecten, en heerlijke kleurencombinaties. Is die dikker dan de Pyro de Papel? dat weet ik niet. Is het de moeite om +- 100 euro meer te betalen dan voor de Shots of Anarchy? Ook dat weet ik niet. Maar met deze semi-profbox haal je een geweldige show in huis, welke maar door blijft gaan!!

Ach er is zoveel moois. Het wordt zoals gewoonlijk weer erg lastig om de juiste keuze's te maken. De hierboven genoemde grote compounds staan zeker op mijn lijstje.:p

zag dit op facebook bij vw outlet haulerwijk:

Zijn jullie er al klaar voor? Vanavond tussen 20:00 en 22:00 deze geweldige triple compound box voor slechts €275,-

Back
Bovenaan