The Joker [Uitloop]

Lekkere rambak die echt alles heeft! Heerlijke opening met de wicked whistle fluiters en vervolgens gelijk rammen. Ook heel kleurrijk met kleuren die je niet zo heel veel ziet zoals oranje, roze en lichtblauw. Dat spider-floss stukje vind ik persoonlijk erg gaaf! :)

Oh wat zou ik graag zelf een box samenstellen uit enkele ingrediënten in deze box. "As is" is het em voor mij persoonlijk net niet. Al zitten er heerlijke effecten tussen.

Dit vond ik toch echt een knap staaltje pyro kunst! Zoveel diverse effecten, ook veel nieuwe kleurcombinaties. Echt prachtig. Wel echt behoorlijk prijzig. Ik ben geen fan van die mega compounds, maar van deze wel.

Jammer van de regelmatig vastlopende livestream en de bagger audiokwaliteit maar zag er serieus indrukwekkend uit.

Dit is misschien wel de aller- aller- allerdikste compound ever-ooit in Nederland. Kopen doe ik m niet omdat het echt heel veel geld is, en ik daarvoor liever diverse artikelen probeer en daar voorpret van heb. Maar als ie zo presteert is dit echt elke euro waard.

Wat een bak! Echt gruwelijk dik. Die salvo's met spider floss. :droolthum Het is een flinke klap geld, maar dan heb je ook wel een hele gave box.

Mooie variatie aan effecten, maar alle superlatieven hierboven deel ik niet helemaal.

Het begin met de wicked whistle variant is heerlijk. Mogen ze een losse cake van maken. Ondanks de mooie en gevarieerde effecten maakt het monotone tempo (met alleen maar salvo's) dat ik deze bak op een gegeven zelfs wat saai ga vinden. Ik verwacht bij dit soort monsterbakken ook wat tempo wat meer afwisseling en opbouw.

En tja, de huidige actieprijs is en blijft (te) fors, aldus ik.

Absoluut een mooie box, die kleuren, de mix van effecten en het tempo zitten er allemaal in.
Toch had deze minder dat wow-gevoel in vergelijking met de Pyro en Papel, maar zeker een gegarandeerd feest als je deze in de straat zet!
Ben ook erg benieuwd naar straatfilms, eronder staan is een heel andere beleving.

De kleuren zijn werkelijk prachtig. Maar deel de mening van Mattenfreak wel,toch mist er iets in deze bak waardoor ik niet het complete wow gevoel krijg. Begin stuk hiervan (Wicked whistle achtig) had persoonlijk ook liever ergens in het midden gezien.

vind dit toch wel 1 van de beste boxen die ik dit jaar heb gezien op de filmpjes van de verschillende demos, vooral het einde van de box vind ik heel gaaf.

Ai, dit ziet er toch wel heel fraai uit.... wordt een duur jaartje zo..

Dit is misschien wel de aller- aller- allerdikste compound ever-ooit in Nederland. Kopen doe ik m niet omdat het echt heel veel geld is, en ik daarvoor liever diverse artikelen probeer en daar voorpret van heb. Maar als ie zo presteert is dit echt elke euro waard.

Hier moet ik een klein beetje op terugkomen. De demo-film maakt me toch iets minder enthousiast dan de productfulm uit China. Het blijft een hele dikke box, maar elke twijfel die ik nog had bij een financiële meevaller is nu toch weg.

Back
Bovenaan