Koala
VWC lid
Dit had ik zo nog helemaal niet bedacht, maar na het vergelijken van video's kan het eigenlijk niet anders!! Scherp!Weet iemand of dit een omlabeling is van de prototype x van surex? Maar mijn idee lijken deze identiek op elkaar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit had ik zo nog helemaal niet bedacht, maar na het vergelijken van video's kan het eigenlijk niet anders!! Scherp!Weet iemand of dit een omlabeling is van de prototype x van surex? Maar mijn idee lijken deze identiek op elkaar
Weet iemand of dit een omlabeling is van de prototype x van surex? Maar mijn idee lijken deze identiek op elkaar
Weet iemand of dit een omlabeling is van de prototype x van surex? Maar mijn idee lijken deze identiek op elkaar
Erg scherp inderdaad! Beide films bekeken en zijn 1 op 1 identiek jaWeet iemand of dit een omlabeling is van de prototype x van surex? Maar mijn idee lijken deze identiek op elkaar
Ik weet niet helemaal wat ik van deze box moet denken, op de film van Koning vind ik de effecten erg snel vervliegen en wat eentonig qua effect keuze. De schietrichtigingen daarentegen zijn erg gaaf.
De de aankoop prijs van net 100+ zoals hierboven natuurlijk een mooie bak.
Inderdaad. En de boeketgrootte lijkt ook heel matig. Op basis van zijn film zou ik 'm nooit kopen, maar met het idee dat dit een omlabeling is van de Prototype X ( wat wel een dikke box is ) dan zou ik het nog een kans kunnen geven.
Weet iemand de afmetingen van deze box?