The Gunslinger

Deze ook gehad en verwerkt in mijn show.
Wat een bak zeg, super mooie kleuren dikke burst veel variatie. Alleen de pauzes tussendoor stoorde mij wel.iets voor de rest echt een top product..

Deze komt zo op film wel heel gaaf over hoor. Complete show met veel variatie in effecten en schietrichtingen. Zit ook een mooi en duidelijk finale in.

Dat ziet er inderdaad erg fraai uit. Zeer veel variatie in schietrichtingen, schiet erg breed, mooie effecten en de burst klinkt zo prima. Erg vet ook die fluiters erbij. Alleen de crackling komt niet echt groots over, maar dat is dan ook het enige. Eurostar in de gaten houden komend jaar, veel pareltjes.

Eerlijk gezegd krijg ik na het straatfilmpje een beetje spijt dat ik deze heb aangeschaft. De productievideo zag er namelijk zeer goed uit in vergelijking met het straatfilmpje. De boeketten vervagen in mijn insziens best wel snel en zijn niet al te groot in de straatvideo (daar lijkt het op in de video). Hoe hebben jullie 'm voor diegene die 'm heeft aangeschaft ervaren?

De artbox is dan weer wel helemaal mijn smaak! Maarja, alleen om die reden schaf ik 'm niet aan.

Eerlijk gezegd krijg ik na het straatfilmpje een beetje spijt dat ik deze heb aangeschaft. De productievideo zag er namelijk zeer goed uit in vergelijking met het straatfilmpje. De boeketten vervagen in mijn insziens best wel snel en zijn niet al te groot in de straatvideo (daar lijkt het op in de video). Hoe hebben jullie 'm voor diegene die 'm heeft aangeschaft ervaren?

De artbox is dan weer wel helemaal mijn smaak! Maarja, alleen om die reden schaf ik 'm niet aan.

Tja voor een box van 1930 gram met 193 schoten vind ik 'm helemaal niet zo verkeerd eigenlijk.

Ben ik ook niet helemaal met je eens. Deze box valt mij iig in positieve zin op! Prima uitwerkingen, diverse schietrichtingen, en schiet ook nog eens op prima tempo! Mocht ik deze voor een mooie prijs ergens tegenkomen...neem ik hem zeker mee!

Back
Bovenaan