The Gunslinger

Weet iemand of dit een omlabeling is van de prototype x van surex? Maar mijn idee lijken deze identiek op elkaar

Dat viel mij inderdaad pas ook al op, dat dit een soortgelijke bak is als de Prototype van Surex. Niet identiek geloof ik maar wel zo goed als ja.

Ik weet niet helemaal wat ik van deze box moet denken, op de film van Koning vind ik de effecten erg snel vervliegen en wat eentonig qua effect keuze. De schietrichtigingen daarentegen zijn erg gaaf.

De de aankoop prijs van net 100+ zoals hierboven natuurlijk een mooie bak.

Ik weet niet helemaal wat ik van deze box moet denken, op de film van Koning vind ik de effecten erg snel vervliegen en wat eentonig qua effect keuze. De schietrichtigingen daarentegen zijn erg gaaf.

De de aankoop prijs van net 100+ zoals hierboven natuurlijk een mooie bak.

Inderdaad. En de boeketgrootte lijkt ook heel matig. Op basis van zijn film zou ik 'm nooit kopen, maar met het idee dat dit een omlabeling is van de Prototype X ( wat wel een dikke box is ) dan zou ik het nog een kans kunnen geven.

Hij lijkt er sprekend op maar toch zie ik kleine verschillen zoals dat effect met Gouden blink
Inderdaad. En de boeketgrootte lijkt ook heel matig. Op basis van zijn film zou ik 'm nooit kopen, maar met het idee dat dit een omlabeling is van de Prototype X ( wat wel een dikke box is ) dan zou ik het nog een kans kunnen geven.

Op zich wel een fijne box met de fluit en salute
Vind deze zelf toch dan toch aan de dure kant.
Helaas verkeerd gefilmd en achter een boom maar zo krijg je toch een idee.
De omstanders vonden deze wel heel vet.

Laatst bewerkt:
Deel de mening van Patronen tikkeltje aan de dure kant. Prima box hoor, maar boeketten soms aan de magere kant.In de waaiers zijn ze wat voller. Salutes zijn vergelijkbaar met die van een air damage. Variatie maakt nog veel goed!!

Laatst bewerkt:
De gunslinger is een kopie en geen omlabeling van de prototype x.
Erg knap nagemaakt maar het is net geen echte prototype x

Deze afgestoken met oud en nieuw. Toch blij verrast. Mooie afwisseling, goede burst. Voor herhaling vatbaar!

Back
Bovenaan