The Great Wall [Compound]

Twijfel ontzettend over deze bak. Op veel beelden moeilijk te verifiëren of het om de 1.3G of 1.4G versie gaat, ook vind ik de bombettes op sommige filmpjes behoorlijk hoog schieten waardoor de effecten wat kleiner uitvallen. Is dat dan de 1.4G? Iemand die 'm in de straat heeft gehad en kan bevestigen hoe deze zich staande hield tussen andere bakken?

Twijfel ontzettend over deze bak. Op veel beelden moeilijk te verifiëren of het om de 1.3G of 1.4G versie gaat, ook vind ik de bombettes op sommige filmpjes behoorlijk hoog schieten waardoor de effecten wat kleiner uitvallen. Is dat dan de 1.4G? Iemand die 'm in de straat heeft gehad en kan bevestigen hoe deze zich staande hield tussen andere bakken?
Heb hem afgelopen jaar geschoten en vond het echt een hele mooie bak!

Alles hangt of staat samen met het weer bij Riakeo. We hebben afgelopen jaar echt een k*t o&n gehad wat betreft de weersomstandigheden. Je zal zien (hopelijk haha) dat wanneer het weer meezit, dit overduidelijk het betere merk is op de Nederlandse markt. De kwaliteit ligt erg hoog! En dan doel ik met name op de gouden boeketten. Bij goed weer blijft het goud hier mooi lang hangen in tegenstelling tot het goud bij veel andere merken, en dat is ook écht genieten! Weinig redenen om Riakeo blokken niet te nemen... misschien alleen smaak en de prijs.

Al heb je wel gelijk dat de boeketten hoog komen, maar dat heeft denk ik te maken met kans op afkeur. Ik meen er ook iets over gelezen te hebben een tijd terug hier op het forum... maar niet iets om je zorgen over te maken. In mijn ervaring kwamen de boeketten bij de Zodiac en Artificial ook hoog, maar het was eerder eerder een waar spektakel! Boeketgrootte is hier ook gewoon goed!

Over de prijs gesproken... heb ik overigens zelf het meest genoten van de Toxic cake. De gekleurde sterren daarin waren kraak, en kraak helder van kleur. Iets wat je doorgaans eerder op valt bij shells, maar dit in een cake was echt genieten in de straat.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan