The Gold Strike

Vond dit een van de toppers van 2015 (mijn mening).
De naam van de cake is zeer van toepassing vanwege de uitwerkingen.

ooh my... waarom zie ik deze cake nu pas :shocked: :shocked:
deze staat genoteerd!

wat een strakke effecte, en een gave finale!

Edit:
2 stuks besteld! :D

Laatst bewerkt:
Op basis van de straatfilms heb ik er dit jaar twee in mijn collectie zitten.
Ik ben reuze benieuwd naar deze krachtpatser!!

Wooow... just woooow!!
Wat een geweldige bak!! :handsup:
Had de "salutes" aan het einde iets harder verwacht, maar waren nogsteeds erg goed :cool:
Moet even tijd vinden om de fims te uploaden...

Ik heb hem ook gehad, meteen mijn mooiste cake die ik zelf ooit gehad heb. Wat een heerlijke boeketten, die salutes op het einde waren indereaad niet heel hard maar de spinning tails die bij die salutes zaten deden het publiek toch verbaasd staan. 1 puntje: de cake schoot niet heel hoog.

Wat een prachtige cake. Een van de toppers in mijn show. Prachtig goud en de spinningtails zijn fantastisch.

Te zien op 02.45 min.

Op basis van de straatfilms heb ik er dit jaar twee in mijn collectie zitten.
Ik ben reuze benieuwd naar deze krachtpatser!!

En ik ben niet teleurgesteld. Wat een mooie cake,s. Schitterende boeketten in goud gevolgd door spinning tails naar een finale. Dit jaar absoluut weer.

Ook dit is een prachtige cake van Underground! één bombette klapte net na het lanceren voor de rest goed gegaan!

Op die laatste schoten na echt een hele dikke cake, mooie films ook, bedankt.
Wel een aanrader, prijs is goed, ik wil hem weleens live in de straat bekijken. :)

Op die laatste schoten na echt een hele dikke cake, mooie films ook, bedankt.
Wel een aanrader, prijs is goed, ik wil hem weleens live in de straat bekijken. :)

Ik vond persoonlijk die spinning tails op het eind best verassend, maar als het spinning tails to salute moesten voorstellen was dat goed hard mislukt. Ik had hem zelf voor 22,50, zeker te doen.

Nooit gehad maar wel gezien en ik moet zeggen dat ik dit een vette bak vind, mooi dat blauw en goud, die mij een beetje aan de Sniper doen denken.

Back
Bovenaan