The Flying Dutchman

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 1350
Artikelnaam: The Flying Dutchman
Bruto Gewicht: … gram
Netto kruitgewicht: 987 gram
Aantal schoten: 70 schoten - COMPOUND
Effectomschrijving: De effecten vliegen je om de oren met deze 70 schots compound. 1x aansteken en van de show genieten!
Afmeting:
Max. tube diameter: 25 mm.
Tijdsduur: … sec.
Stijghoogte: … meter
Kartoneenheid: 1/1
Adviesprijs: € 99,99
Winkelprijs: € 89,99
O.a. te koop bij: Magnumvuurwerk.nl
1350-flying-dutchman.jpg

Productfilm:

Demo 2020:

Wij danken Magnum Vuurwerk voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor af leek het mij een geweldige bak, met 14 savo's in FS, maar vind de uitwerkingen behoorlijk matig overkomen, oftewel echt overweldigend vind ik ze zeer zeker niet. Jammer, want zulke grote aantallen in salvo's komen we niet al te vaak tegen.

Ik vind hem leuk! Tempo is precies goed om lekker van de gevarieerde effecten te kunnen genieten. Een echte rammer is het niet nee... en de effecten lijken ook niet de grootste.
Ben benieuwd of deze in een kooi zit.

Wij hadden deze gescoord met de Magnum openingsdeal voor iets meer dan vijf tientjes. Prima dingetje. Leuk tempo en schiet aardig breed. Straatfilm >>

Zier er inderdaad goed uit, mooie box voor dat geld. Tempo is precies goed ook, zet deze eens op de lijst voor dit jaar.

Leuke box, het tempo is inderdaad perfect. Bedankt voor het delen van de beelden.

Bij deze box zijn het juist de mines die het hem doen voor mij. De boeketten zijn niet al te groot, maar vormen wel 1 geheel. Qua timing is dit echt een topwaaier hoor!

Een weinig besproken box, maar vond het op de demo echt een leuk ding. Mooie sierlijke box, vind de prijs voor deze box ook prima, kan er wel eens bij gaan komen dit jaar.

Een weinig besproken box, maar vond het op de demo echt een leuk ding. Mooie sierlijke box, vind de prijs voor deze box ook prima, kan er wel eens bij gaan komen dit jaar.

Inderdaad! Ook dit is geen absolute hoogvlieger, maar prijstechnisch gewoon een uitstekende waaierbox met leuke kleuren, keurige effecten en een prima tempo. Misstaat zeker niet in een 18:00 project.

Voor de prijs waarvan je hem voor kon krijgen, erg leuke waaier! Was een mooie geweest om wat hier boven al zeiden lekker in het begin mee te stoken!

Vette bak, heerlijk diverse effecten. Ik denk dat deze waaiercompound perfect als basis kan dienen voor een waaier projectje. Leuke tempowisselingen, groot scala aan kleuren en effecten. Mooie tailwaaier vooraf, dikke 30mm waaier erna en afsluiten met een thunderstormpje, en je hebt een dikke show!

Blijf het ook een prima bak vinden Pim. Had hem afgelopen jaar ook besteld, en zal dat dit jaar ook zeker weer doen. Kan prima voor in de 18:00 show.

Back
Bovenaan