Transbomber

45??? Wow! Dat werd dan een latertje in de nacht:wink: ik heb al jouw filmpjesinmiddels bekeken en ben wel benieuwd naar je top 3 van afgelopen jaar! Heb je nog aanraders?
Dankje, zo'n 45 boxen afgelopen jaar. Maar de Transbomber is wel de meeste chaotische van allemaal. Houd er wel van op z'n tijd. Dankje voor het compliment!

Het blijft een leuke, simpele bak die het in de straat goed doet. Harde burst, prima effecten voor 25mm. Ik had het idee dat de chry crackling tegenwoordig wat gevulder is. En jammer dat de laatste cake niet zo veel meer in snelheid verschilt met de 2e cake.

Is de hype dit jaar voorbij ? Of hebben sommigen deze dit jaar weer in de collectie ?

Zelf heb ik er nog 1 staan :)

Ik denk dat de Hype wel voorbij is... Deze bak heeft zichzelf inmiddels wel bewezen, en niemand heeft er nog iets aan toe te voegen. Blijft een heerlijke dosis geweld, en het is jammer dat ze die Champions edition dezelfde naam hebben meegegeven.

Ik denk dat de Hype wel voorbij is... Deze bak heeft zichzelf inmiddels wel bewezen, en niemand heeft er nog iets aan toe te voegen. Blijft een heerlijke dosis geweld, en het is jammer dat ze die Champions edition dezelfde naam hebben meegegeven.

Ja klopt die champions edition vind ik erook weinig mee te maken hebben.

Gelukkig zie ik wel een waardig opvolger in een box van een andere importeur.

Ik moet dat nog maar zien, feit blijft dat het een massa product is, bijna bij elke winkel wel te verkrijgen. In elke freak zijn collectie zit er wel een. Zal me niks verbazen als deze gewoon voor de 4e keer op rij straks verkozen wordt tot box van het jaar.

Sla hem nu al voor het 2e naar op rij over, sinds ze deze bak hebben aangepast, lees tempo verlaagd, vind ik hem echt serieus een stuk minder.

Back
Bovenaan