The Emperor

Vond het zelf de minste uit mijn Bonfireworks collectie.
Kreeg hetzelfde effect als bij het filmpje van Pigi.
Leek net alsof na de burst ieder effect ook nog een soort van stijg/voortbewegings effect had, waardoor je een vreemd zwemmend effect kreeg.
Verder vond ik hem wat mager qua effecten in vergelijking met de andere cakes van bonfireworks die ik had.

Ik heb deze cake weten te filmen bij Fred. Zie hier mijn straatfilm van Freds Emperor!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Ja, hij viel om, dus toen zette ik de opname maar stop...dat de cake omviel ligt overigens NIET aan de cake zelf, maar aan de pyrotechnicus...

Deze cake vind ik best goed, maar zeker wel één van de minste die ik gezien heb van Bonfire. Er is niets echts mis mee, maar het effect is wat klein en onvolmaakt. Burst is goed, maar de lucht is niet vol genoeg.

wil in de voorverkoopdagen mijn collectie compleet maken door nog een cake uit de 24 euro serie van bonfireworks er bij te kopen. heb ze allemaal besteld behalve de weeping willow's en deze The emperor. ik heb de Miracle al die veel op weeping willow's lijkt en the wave die veel op de emperor lijkt. welke zou ik dan nemen de Weeping willow's of deze.

hoor het graag van jullie! alvast bedankt.

heb deze toch op de verkoopdagen nog gekocht en was daar zeer blij mee. vond hem erg mooi met super mooie/apparte kleuren erin verwerkt. de boeketten waren inderdaad niet vol maar wel erg groot en met zeer mooi donker goud erin. deze zit er volgend jaar zeker weer bij. vond hem wel wat minder mooi als The wave maar zeker de moeite waard.

movie

3 Stuks:
movie

Cheers!:bye:

In zijn eentje vind ik het weer typisch zo'n geval van net niet. Mooie sierlijke effecten, maar als stand-alone cake heeft hij gewoon een te laag tempo en is het effect niet vol genoeg (ligt meer aan het effect dan aan de kwaliteit van de cake denk ik).
Zo met drie tegelijk wordt het daarentegen een mooi blokje. Maar helaas ook drie keer zo duur.

Deze vind ik zeer positief veranderd hij lijkt nu gelukkig niet meer zo op The Wave. Hij schiet nu veel vollere boeketten met kleur duidelijke kleuren. Ik denk dat deze cake zijn prijsstijging wel waard is. Als deze nieuwe versie vorig jaar voor €26,95 naast de oude versie voor €25 had ik zeker voor deze gekozen.

Het is zeker een fijne cake om te zien alleen vind ik hem niet verbeterd vergeleken met de versie van vorig jaar. Maak er dan een hele nieuwe cake van.

Productfilm Demo 2012.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Het wave effect is in deze film ver te zoeken.
Ik vind het niks deze cake, zo als die nu veranderd is.:no:

Het is meer golden willow to color :) Ik vind hem zelf verbeterd in positieve zin, was niet zo weg van de oude versie.

Back
Bovenaan