Zal maar even toelichting geven op de singleshots. Zelf vind ik het geweldige dingen, een klein mortiertje en een absurde knal, voor nederlandse begrippen dan. Hierom heb ik elk jaar er wel een aantal van, zo ook afgelopen jaar. Ik zal even een foto moeten zoeken maar ik heb het afgelopen jaar de volgende gehad. Ik zet ze neer in de volgorde van hardheid van de knal en vervolgens welke ik weer zou kiezen.
Hardheid
1. Whistling Thunderqueen - Katan.
2. Asian Thunders 2011 productie (dit betrof degenen die per 10 worden verkocht), deze gingen aanzienlijk harder dan degenen die in de bulkpack zaten).
3. Thunderking Katan.
6. Sick 6.
6. Binkie.
6. Royal Thunder Smoke (geen aanrader voor mij, velen knalden pas weer toen ze terug kwamen op de grond, erg gevaarlijk, echter wel een mooi titaniumboeketje en een harde knal).
7. Asian thunders bulkback (productie 2012).
10. China Red Thunder (waardeloze dingen, knalt erg onregelmatig en zaten er veel bij zonder voetjes / losse voetjes / geen lont).
Natuurlijk is de beleving subjectief maar zo heb ik het ervaren

.
Waar ik dit jaar voor ga heeft meer te maken met het effect dan de prijs.
1. Whistling Thunderqueen Katan
2. Sick 6
3. Royal Thunder Smoke.
Waarom deze 3, de Whistling Thunderqueen omdat deze een lekkere schelle fluit heeft en verreweg het hardste knalt.
De Sick 6, omdat deze een leuke mine heeft, erg hard knalt en verhoudingsgewijs nog steeds 1 van de goedkopere is; 36 stuks voor 11.25.
Royal Thunder Smoke, zat erg te twijfelen om deze te nemen want sommigen knalden pas weer op de grond, maar toch 1 pakje besteld.
Zoals je kan zien geniet ik van de single shotjes

. Zo, hopelijk hebben jullie er wat aan

.