The Cube

Ik vond hem tegenvallen. Op de demo waren de effecten groot en mooi gevuld. Nu was het echter klein en de effecten te dicht op elkaar.

Vond hem ok, jammer at hij zo snel weg is en weinig schoten heeft. Voor de rest mooi, maar niet zo super als verwacht! Jammer,,,

schitterende cake!! grote, volle effecten met harde dreunen! jammer is dat hij na de 2e salvo, 5x tegelijk schiet waardoor hij snel is afgelopen.. maar desondanks is dit een aanrader!!

Heb hem niet gehad,maar lijkt me een toppertje. De kleur goud,vindt ik erg mooi,in deze cake. Wat daar heb je ook,genoeg verschil in tegenwoordig. Mischien dat ik hem,volgend jaar haal.

me broertje had deze ook en eerst vond ik hem erg slecht afgaande op de films die online stonden. ook vond ik het veel te duur. na dat mijn broertje hem aanstak was het echt genieten! wat een mooie cake was dit zeg. echt ongeloofelijk goed uitgewerkte boeketten en groot dat ze waren :O

Ik had er 2 doorgelont want een geweldige cake, grote boeketten en mooie afwisseling het was zeker genieten.

Hij was best mooi, maar of ik hem nog een keer zou kopen?
Nee, er zijn leukere potten voor die prijs

Filmpje van mij,

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

vostnl.png

Prachtige cake met veel goud en variatie in schietwijze.
Helaas snel voorbij en iets aan de prijzige kant.

Back
Bovenaan