The Cube

Ik vind dat ie wel wat weg heeft van de stars over paris (+/- 20,-). En daarom is een verschil van zo'n 10 euro best veel! Maar vind het verder een schitterende cake! staat op het lijstje

Zelf vind ik het een zeer mooi uitziende cake. Qua video en label.

En ja, de prijs hoor je me ook niet over klagen. Al mag t natuurlijk altijd goedkoper.

Wat wil dat zeggen?
Dat het "roder" uitvalt dan anders?

In mijn ogen komt deze kleurinstelling nu ten nadele van het product. Zijn er filmpjes van jou waarbij de instellingen wel ten goede komen van het vuurwerk?

De kleuren komen iets "voller" over, dus zeker wel ten goede. Je laatste zin komt wel heel erg negatief over :wink:

(al mijn vorige filmpjes zijn overigens op automatisch gefilmd, maar ik wilde eens wat anders proberen en alleen het blauw is minder blauw dan op automatisch)

maar goed back on topic, we kunnen de cake nu in ieder geval van dichterbij bekijken dan bij de demo van Ano Vuurwerk

De kleuren komen iets "voller" over, dus zeker wel ten goede. Je laatste zin komt wel heel erg negatief over :wink:

(al mijn vorige filmpjes zijn overigens op automatisch gefilmd, maar ik wilde eens wat anders proberen en alleen het blauw is minder blauw dan op automatisch)

maar goed back on topic, we kunnen de cake nu in ieder geval van dichterbij bekijken dan bij de demo van Ano Vuurwerk

Ja dat mijn zin negatief over kon komen bedacht ik mij net ook al. Dat was niet mijn bedoeling.

Ik vroeg mij gewoon af of je films hebt waarbij je het voordeel van de instelling extra goed in kaart hebt gebracht.

Ik weet namelijk dat met automatisch filmen kleuren als blauw, goud en zilver heel anders uit kunnen vallen op film. Goud is soms nauwelijks zichtbaar, blauw wordt paarsachtig en zilver kan groenig worden.

Op het filmpje van Morris vind ik hem weer een stuk mooier dan op de filmpjes van de demo bij ANO.....

Die salvo's zien er toch wel erg mooi uit! Lekker groot en vol. De boeketten die daarna volgen stellen mij dan weer teleur, al kan dat nog liggen aan de afstand.

Helemaal mee eens. Bij ANO viel hij mij vies tegen, gisteren op de demo hier in de buurt ben ik weer positief verrast. Grote, volle boeketten, maar alsnog is hij vrij snel voorbij.

Hij is vrij snel voorbij, maar na de demo in Nijverdal was ik toch positief over deze cake. Salvo's zijn erg goed, en ook de losse schoten zijn prima te noemen!

Jammer van de kleine effecten tussendoor en dat er niet echt een finale te vinden is. Bij de eerste waaier- salvo dacht ik echt dat zijn best grote en mooie effecten. Jammer dat daarna eigenlijk veel tegenviel.

Zo zie je maar wat het verschil in schietlocatie, afstand en weersomstandigheden kan doen met een cake

QUOTE=Pyroguy;442066]Helemaal mee eens. Bij ANO viel hij mij vies tegen, gisteren op de demo hier in de buurt ben ik weer positief verrast. Grote, volle boeketten, maar alsnog is hij vrij snel voorbij.[/QUOTE]

Wolf is en blijft gewoon het beste, weet ik nu gewoon zeker!:D

Wat een mooie bak, de kleine boeketten zijn toch wel erg mooi, combi paarsblauw.

Kan niet wachten totdat hij in men straat staat:p

Back
Bovenaan