China By Night

Mooie verbetering ! Royal fireworks is erg goed bezig.

Super blij dat ik dit pakket na lang twijfelen toch besteld heb.

Eén groot nadeel aan meer burstlading; het risico dat boeketten té ver uit mekaar knallen in verhouding tot de siervulling van de bombette. Zoals bij die eerste cake; is dat nou een knalcake met tail of moeten die boeketten het belangrijkste effect zijn? Daarom snap ik die manie van freaks met keiharde burst nooit zo goed; het moet in verhouding staan met de gevuldheid van het boeket.
Hier bij China By Night vind ik het bij 3 van de 4 net op het randje zitten, ietwat leegspreidend maar net niet té, terwijl die eerste behalve de tails gewoon te hard uit mekaar klapt. Daarom vind ik het wel een verbetering tov de oude versie maar Royal moet uitkijken de boel niet uit balans te brengen; hoor veel over bursts bij Royal die harder zijn dan knalcakes. Of ze moeten liever de burstliefhebbers willen behagen dan de liefhebbers van kwalitatieve, goedgevulde siereffecten.

Dat is dus de keuze Richardus. Erg verfijnde sierlijke elementen of een zware burst. Ik denk dat Royal heel goed heeft geluisterd naar de 'kenners' hier op het forum en dit topic goed gelezen heeft. De kenners hier vragen, Royal draait.

Ik zou zeggen, lees de reacties hier op het forum van de CBN en de FU lijn eens terug.

Ik hoop echter dat sommige effecten lekker verfijnd blijven. Je hebt soms geen harde burst nodig om iets moois neer te zetten.

Nou ja ben zeker ook een liefhebber van harde burst maar idd het moet wel in verhouding blijven en als ik de filmpjes zie is dit pakket er absoluut op vooruit gegaan en dat is maar goed ook want heb 2 karton besteld! Was niet aanwezig hier bij deze demo dus hoe kritisch ook, ik moet het eerst live meebeleven maar voor dit geld is het zo te zien zeker waard. Ben benieuwd dus....

Ik ben super blj dat ik deze besteld heb, voor een prijsje van 59.46 is het goed te doen!
ze zijn goed verbeterd, ik ga ze doorlonten en om en om af laten gaan in de voor avond.
toppertje weer dus van royal.

Persoonlijk zou ik liever dit pakket doen dan Buurtassortiment XXL; puur om het verschil in effecten. Hier zit minder crackling in, en meer kleur en opvallender effecten. In deze prijsklasse leukste cake-assortiment op de markt m.i.

Ik ben super blj dat ik deze besteld heb, voor een prijsje van 59.46 is het goed te doen!
ze zijn goed verbeterd, ik ga ze doorlonten en om en om af laten gaan in de voor avond.
toppertje weer dus van royal.

Hier idem dito. Mooi dat deze weer in de straat zal staan :)

Ik snap niet zo goed dat ze dan maar 5 van de 6 schieten en één cake uit het oude pakket gepakt wordt.

Maar een prima pakketje, voor iets meer dan €10 per cake zit je bijna in het Heavy 3 segment.. Dan zou ik het wel weten! Vooral de laatste cake komt erg goed over. Ben ook zeer benieuwd hoe de cake met blue peony with white strobing willows presteert.

Dit assortiment is echt flink verbeterd. Hardere bursts met vollere effecten.

Cake 1 en 5 zijn de oudjes.
Cake 2,3,4 en 6 zijn uit het verbeterde assortiment.

Waarom is niet het complete vernieuwde pakket geschoten eigenlijk? Verder zijn ze er absoluut op vooruit gegaan! Toch maar een doosje besteld zojuist :D.

Uit een bericht van The Pyromaniac 1975 begreep ik dat er 2 cakes gevallen waren, dat zij deze niet meer durfde te schieten en daarom kozen voor twee stuks uit het oude assortiment.

Is de nieuwe versie nog ergens anders geschoten op een demo? Verbetering is duidelijk te zien, maar ben toch benieuwd naar die overige 2.

Ja bij Slooijer Vuurwerk te Nijverdal en bij Macet Vuurwerk te Losser!

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Ik zojuist het pakket ontvangen, met zilver papier (oude versie?) maar er staat productie jaar 2012 op...

Ben benieuwd !

Volgens mij waren de oude met gouden bovenkant, net gecheckt op mijn oude collectiefoto's. En de nieuwe met zilver, dus 2012.

Back
Bovenaan