The Count's Revenge

Als ik het zo lees zijn er heel wat slechte ervaringen geweest met de voormalige cake Cross van Marijn Vuurwerk. Erg jammer hoor, voor mij was het eén van de beste cake,s van de afgelopen jaren. En ik heb er nog twee staan voor dit jaar. Zijn er ook nog mensen met een positieve ervaring?

Zeker! afgelopen jaar heb ik er 3 weg geschoten, en dit voorjaar ook 1.
Bij mij gaan ze prima, alleen de ene is wat sneller als de ander. maar toch een wow effect.
Dit jaar koop ik hem niet! voor de prijs vind ik het toch saai worden na een aantal keer gehad te hebben.

Als ik het zo lees zijn er heel wat slechte ervaringen geweest met de voormalige cake Cross van Marijn Vuurwerk. Erg jammer hoor, voor mij was het eén van de beste cake,s van de afgelopen jaren. En ik heb er nog twee staan voor dit jaar. Zijn er ook nog mensen met een positieve ervaring?

Ik vind hem vooral erg gevaarlijk Moontan. Kijk maar naar mijn filmpje van afgelopen jaarwisseling hieronder. Misschien niet slim om hem zo in een straat te zetten, maar ervan uitgaande dat bijna elke straat zo is, zie hier het resultaat

Vind niet dat dit de cake gevaarlijk maakt, de verkeerde plaatsing maakt het gevaarlijker. als je deze gewoon in de richting van de straat mee zet is er niks aan de hand toch? cake zelf is dus niet de boosdoener

Vind niet dat dit de cake gevaarlijk maakt, de verkeerde plaatsing maakt het gevaarlijker. als je deze gewoon in de richting van de straat mee zet is er niks aan de hand toch? cake zelf is dus niet de boosdoener

Ik vind het best gevaarlijk dat je een waaiercake niet in zo een straat kan afsteken. Denk dat de meesten hem zo neerzetten, omdat je het effect in de richting van de straat niet goed meekrijgt. Laten we het dan als tip neerzetten; zet hem altijd in de lengte vd straat mee :p

Gewoon lekker links laten liggen deze cake. Geen witte meer voor mij dit jaar. Maken het niet meer waar. Veel te duur voor matige kwaliteit, althans afgelopen jaar het is wel eens anders geweest namelijk. Nemen klachten ook totaal niet serieus.

Had hem voor het eerst dit jaar. Toch wel een heerlijke bak hoor. Spektakel en dus aan de korte kant. Maar wel echt iets anders tov de rest.

Back
Bovenaan