emieloss
VWC lid
De video hiervan https://youtu.be/-w4D9QRO5eU
Nog niet eerder zag ik een cake van 75 euro zo snel in rook opgaan. Zonde man :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
De video hiervan https://youtu.be/-w4D9QRO5eU
Verwachte hier veel van maar was een grote domper en ga dat wel aankaarten. Het was bizar dat hele ding was un letter 2 sec als het niet minder was klaar. Ramde alles ineens eruit en dat voor die prijs, kan nietvind ik. Heb alles op film staan. Hou van escalatie maar dit ging nergens over
Ik vind het filmpje wel vreemd overkomen, als je naar de lantarenlamp kijkt lijkt het er uit alsof het filmpje versnelt is afgespeeld, geluid komt ook niet overeen met hoe het zou moeten (ook al schiet alles er in een keer uit, pitch lijkt te hoog). Ik beschuldig je nergens van, maar vindt het wel een vreemd filmpje.
Ik vind het filmpje wel vreemd overkomen, als je naar de lantarenlamp kijkt lijkt het er uit alsof het filmpje versnelt is afgespeeld, geluid komt ook niet overeen met hoe het zou moeten (ook al schiet alles er in een keer uit, pitch lijkt te hoog). Ik beschuldig je nergens van, maar vindt het wel een vreemd filmpje.
Wat je daar ziet is YouTube die denkt 'slim' te zijn met die stabalisatie. Daardoor flipt die lantaarnpaal. Geluid is niks mis mee, de crackling verstoort het.
Video is niet geëdit. Als dat wel is heeft hij het erg knap gedaan.
Zoals andere bronnen ook aangaven, bij hen ging die ook erg snel weg. Erg zonde voor 75 euro. Aan mij niet besteed in ieder geval!
Contact gehad met de leverancier hierover die geeft aan dat het all at once effect ontstaat doordat wij lont 2 zouden hebben aangestoken, ik heb daar mn bedenkingen bij gezien in het verleden er al problemen met doorscchieten zijn geweest. Dan had het er heel duidelijk op mogen staan vind ik.
Ik koop deze in ieder geval nooit meer!
ding spoot in een keer leeg bij mij..
( 1e product )