The chosen one

Komt hier ook in de show. inderdaad jammer van 1 effect. Maar hou van dit effect dus ga hem maar een kans geven

Deze is vanavond geschoten bij Van Herwijnen (VuurwerkZoetermeer.nl) en ik vond het een prachtige box! Maar oordeel zelf.

Deze is vanavond geschoten bij Van Herwijnen (VuurwerkZoetermeer.nl) en ik vond het een prachtige box! Maar oordeel zelf.

Een van de toppers van de avond! En dus niet alle cakes hetzelfde effect. Eerst 2 soorten goud, dan het dunne goud, dan het dikke goud en als afsluiter weer het dubbele goud.

Mooi effect, maar niet geschikt voor m'n finale, omdat deze in salvo's schiet. Had liever een uptempo versie gezien die 1 voor 1 schiet. Verder een mooie pure goudbak.

Had deze al besteld vorige week. Ben zelf geen Leslifan maar ze komen dit jaar toch wel met een paar echt mooie boxen op de markt.

Jammer dat ik vorige week net de Golden Box van Zena heb besteld. Had er graag een paar tientjes bijgelegd voor dit bakje. Het ziet er wel heel lekker uit op de demo film zeg.

Ook weer een prachtige bak van Lesli. Al zou ik hem liever zien dat die doorpompt in een straf tempo ipv salvo's, maar dat is dan echt het enige minpuntje.

Ik was al jaren redelijk uitgekeken op 'gouden' cakes, maar deze en zeker ook de Chronicles of Gold waren allebei prachtig om te zien!

Vond hem wat tegenvallen.
Op de demo ging het wat sneller achter elkaar af.
Nu had ik het idee 4 losse cakes aangestoken te hebben.
Pauzes waren te lang en daardoor het wow effect en volle lucht niet aanwezig.
Jammer want verder wel mooi goud.
Mocht nog wel wat langer blijven hangen.

Vond hem wat tegenvallen.
Op de demo ging het wat sneller achter elkaar af.
Nu had ik het idee 4 losse cakes aangestoken te hebben.
Pauzes waren te lang en daardoor het wow effect en volle lucht niet aanwezig.
Jammer want verder wel mooi goud.
Mocht nog wel wat langer blijven hangen.

Ik heb alles electronisch geschoten (52 boxen) met snel visco doorgelont. Dit was een van de betere of zelfs een van de beste boxen. Chronicles of gold was fantastisch!

Hier een filmpje
Tempo is niet denderend net als de film.

Laatst bewerkt door een moderator:
Op de demo in Zoetermeer was dit echt de topper. Maar vannacht viel die behoorlijk tegen... Tempo was laag, boeketten waren niet echt groot en de burst was ook niet je van het. Lekker laten staan dus en voor de Immortal Gold gaan.

Kan me er niet in vinden in de reactie boven mij. Bij mij presteerde die super. Goede spreiding en goud tot op de grond.

Vond hem op de demo in Zoetermeer zo gaaf en stond daarom op m'n lijstje voor dit jaar. Maar na de reacties hier begon ik te twijfelen. Het straatfilmpje van Skulang geeft de doorslag, als we deze voor een mooie prijs ergens kunnen meenemen gaan we hem gewoon een keer zelf testen :D

Zo wat een gave bak zeg. Had hem op mijn lijstje staan voor 2016,maar vond hem op basis van de demo filmpjes juist niet zo wow overkomen. Tnx Skulang voor de straatfilm, deze bak komt dit jaar gegarandeerd in de straat te staan.

Back
Bovenaan