The Branco [Compound]

Mega willows of the branco? Welke geeft het meeste geweld?

Ik heb de Mega Willows (nog) niet gehad, dus ik kan ze niet vergelijken.
Maar The Branco zou ik zelf niet echt "geweld" noemen, maar wel "indrukwekkend".
Die mines geven echt een Wow-effect, maar zoals PyroGuy al zei, het tempo is niet zo hoog.
Maar volgens mij schiet de Mega Willows niet of nauwelijks sneller, dus veel meer geweld zou dat dan ook niet zijn in mijn optiek.

Eddy.

Mega willows of the branco? Welke geeft het meeste geweld?

Goede vraag, vorig jaar The Branco gezien, dit jaar de Mega Willows aangeschaft. Schietstijl is compleet anders, ik verwacht op basis van de filmpjes dat de Mega Willows vanwege de 9 schoten tegelijk meer geweld geeft, maar de mines van The Branco compenseren het goed.

Wat een bak is dit zeg! Zeer indrukwekkend! Als je hem volledig in beeld wilt krijgen moet je toch echt een straatje verderop gaan staan:

Klopt het dat deze zonder kooi wordt geleverd? Of kan het zijn dat de winkelier deze zelf al heeft verwijderd (Orthen)?

Misschien dat er verschillende versies in omloop zijn, maar de versies waarvan ik het bestaan ken zijn allemaal met kooi.
Dus ga er maar vanuit dat die al verwijderd is.

Klopt het dat deze zonder kooi wordt geleverd? Of kan het zijn dat de winkelier deze zelf al heeft verwijderd (Orthen)?

De winkel waar ik mijn vuurwerk haal krijg ik altijd alle producten zonder kooi. Die verwijderen zij al voor levering.

Eddy.

Hier ook zonder kooi. Maar wat een mooie groot blokje is dit zeg, dat gaat genieten worden in de straat.

4, die van mij heeft ook de nummers 5 t/m 8. Wellicht heeft de Mega Willow de nummers 1 t/m 4. Raakt de Chinees niet in de war. Hoewel het mooie combi zou zijn, Branco en Mega Willow cakes afwisselend. Ideetje Marchel.

Back
Bovenaan