Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goeie cakes voor deze prijs alleen schieten ze best hoog waardoor het boeket best klein is maar alsnog wel goed voor deze prijs.Wie heeft Big Five in handen gehad? Hoe is die bevallen?
Persoonlijk vind ik dit voor 50 euro een aardig setje, maar om 12 uur moet je ze zeker niet gebruiken.
Dit vind ik altijd zo'n rare opmerking...waarom zou ik ze om 0.00 uur niet kunnen gebruiken?
Moet het echt altijd groter en zwaarder dan van de buurman zijn?
Als ik dit mooie cakes vind,maakt het mij echt niet uit op welk tijdstip ik ze afsteek,het gaat er om dat IK het mooi vind.
Ja, daar heb je opzicht wel gelijk in.
Alleen als de buurman met een immortal gold aankomt, valt dit natuurlijk in het ''niets''...
En kun je dit soort cakes beter wat eerder afsteken.
Heb deze ook besteld zet gewoon heel die doos tegelijk in de fik dat zal best een leuk spektakel geven.![]()
Dit vind ik altijd zo'n rare opmerking...waarom zou ik ze om 0.00 uur niet kunnen gebruiken?
Moet het echt altijd groter en zwaarder dan van de buurman zijn?
Als ik dit mooie cakes vind,maakt het mij echt niet uit op welk tijdstip ik ze afsteek,het gaat er om dat IK het mooi vind.
Je kan beter zeggen beetje late reactie.. ik heb niet eens op de datum gelet.. dan moet ik zeker erkennen dat de prijs wel constant is..je bent me net een slag voor, en voor zover ik weet staat er geen vraag in.
greetzz