DamianPyro
VWC lid
VOor die prijs is elke cake van 19 shots iets interessant.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Aardig pakket, zeker voor de prijs van €50,-. 5x 19sh mag je voor die prijs bij de meeste dealers wel vergeten.
€90,- is echter een ander verhaal, maar ik denk niet dat dit pakket ooit bedoeld €90,- gaat kosten. Misschien tijdens de vrije verkoop voor de gek (niet negatief bedoeld) die het ervoor over heeft.
Ik denk dat dit gewoon een marketing trick is van Zena / Vuurwerktotaal. Net zoals bij de Zena Cakebox werd afgelopen jaar gezegd; "Op = Op", "Actie prijs €100,- normale prijs €200,-". Vandaag de dag is ie nog altijd voor €100,- euro verkrijgbaar. Na een jaar kan je het geen introductieartikel meer noemen en een introductieprijs opperen. Die "normale prijzen" op de Zena site zijn gewoon een poging om de klant te verleiden snel (en meer) te bestellen.
Ik zou deze ook laten staan.
Ten eerst omdat boeketten tegen vallen. En ten tweede ik dan liever 4 potjes neem die iets duurder zijn, dan deze 5.
Ik zou deze ook laten staan.
Ten eerst omdat boeketten tegen vallen. En ten tweede ik dan liever 4 potjes neem die iets duurder zijn, dan deze 5.