The Big Five

Zou zelf zeggen kijk naar potjes zoals de Heroic strike, minder shots maar wel een beauty... en ook voor 10,- per cake

vergeet niet dat al de burn it producten nog maar een week in NL zijn aangekomen.
misschien wordt hij iets beter als hij optimaal gedroogt is?
maar ik vind het persoonlijk een leuk pakketje om door te lonten.

Ik heb de Big Five vanavond ook live in actie gezien en door creatieve manier van "touwtjes" knopen zoals deze set op de demo werd geschoten vond ik het een erg leuk setje voor die 50 Euro.

Dat er geen kooi om zit zegt ook al genoeg, dan heeft de cake sowieso zachte burstknallen. Jammer leek me wel een leuk setje.

Voor een tientje per cake, prima cakes.
En voor 50,- heb je zo een leuk showtje, zoals op de film te zien is.

Heb deze binnen en kwalitatief zien ze er prima uit. Ook stevig verpakt en goed afgewerkt. Alleen zit er geen reservelont aan de cakes net als bij de andere burn it boxen. Jammer!

Dus het ligt niet aan mij dat ik geen reservelont kan vinden?

Ik zou het wel erg gek vinden omdat het wel als cakebox verkocht wordt. Anders zou het namelijk gewoon als pakket verkocht moeten worden.

Als je het karton om de potten weg haalt, kan je de hoofd lont om de doorvoer lont binden met een tyrap. Vervolgens zet je alles weer in de doos en hij is doorgelont. Echter is het wel zo dat het doorlonten al halverwege de pot begint, wordt dus een mooi spektakel.
Succes.

Dus het ligt niet aan mij dat ik geen reservelont kan vinden?

Ik zou het wel erg gek vinden omdat het wel als cakebox verkocht wordt. Anders zou het namelijk gewoon als pakket verkocht moeten worden.

Het ligt inderdaad niet aan jou:).Ik heb met schilderstape en extra visco gewerkt,aan elkaar geplakt en terug gezet in de doos.
Maar van andere hoor ik dat hun Big-Five wel een reserve lont heeft/hebben.Raar verhaal vind ik:$.

Leuk pakketje! Geen reserve lont maar voor 10 euro per stuk hoeft dat ook niet. Zeer leuk voor in de vooravond! Voor 50 euro geen miskoop. Kwalitatief goede boekketen en nog verpakt in een stevige doos. Meer dan 65 heb ik er niet voor over.

op elke cake staat een nummer, dus cake 1, cake 2 etc. maar klopt die volgorde ook met de schiet volgorde die in het filmpje is gegeven?

Prima cakes voor die prijs. Effecten waren helder, boeket viel mij qua grote wat tegen. Eigenlijk zijn het niet echt cakes waar je echt de aandacht trekt om 12:00, meer voor in de vooravond. maar over het algemeen leuke cakes voor een kleiner budget, waar je je prima mee kan vermaken

Dit vond ik toch wel een tegenvaller. Effecten en kleuren waren in mijn beleving niet zo mooi als op de film hierboven, en het tempo lag veel te laag. Ben zelfs maar gestopt met filmen omdat het me te lang ging duren... Meer mensen met die ervaring? Aansluitend op de voorgaande discussie vond ik het ook al niet zo handig dat er geen reservelonten aan zaten waardoor het koppelen nogal omslachtig moest.

Voor die 10 euro per cake vond ik dit best goede cakes. Er was genoeg variatie tussen de cakes, het enige wat me tegen viel was de burst van de boeketten. Al was dat wel te verwachten aangezien hier geen kooi omheen zat. Voor 12 uur zijn ze misschien niet heel spectaculair maar ik vind het zeker een aanrader voor in de vooravond!

Door de lage prijs is dit nog wel een leuk pakket.
Zoals eerder al vermeld zijn de boeketten niet echt spectaculair maar zeker niet slecht.
Voor €50 heb je toch wel waar voor je geld.

Voor 50 euro kon je niet twijfelen. Maar de effecten vond ik best klein en sommige effecten kwamen best laag. Tevens snapte ik de volgorde niet helemaal. Maar voor die prijs, zeker z'n geld waard:)

Geen reservelont inderdaad. Maar dat was ook het geval bij bijvoorbeeld de Total Event doos en de Hexagon. Daarom vind het leuk en aardig dat de dozen verkocht worden als cakeboxen, maar ze zijn het in feite niet, want je kunt ze niet normaal doorverbinden. Eigenlijk zijn het dus gewoon vuurwerkpakketten in een mooie doos. Stevig en goed verpakt dat dan wel.

Afijn ik vond deze voor de prijs van 50 euro erg goed. De normale prijs, 90 euro toch? zou ik er niet voor betalen. Vergeleken met andere cakes schoten ze vrij hoog de lucht in, mede daardoor werd het effect automatisch kleiner. Toch vond ik dit als 12 uur cakes toch de moeite waard. Doorgelont wel te verstaan. Ik had de lengte tussen de cakes aan lont expres kleiner gehouden, denk zo'n 10 cm = 10 seconden, daardoor duurde hij slechts 1 minuut. Gelukkig maar daardoor werd het nog wel aardig :)

Back
Bovenaan