The Beast [Uitloop]

Een hele goede cake.De spinners deden het prima, dik en zoefden behoorlijk hard.De burstknal van dit artikel was de hardste van de demo, een mooie doffe harde knal.De boeketten zelf zijn ook fors van formaat.Enigste minpuntje zijn de ietwat fletse kleuren maar voor 20 euro heb je hier iets heel moois in handen.

uitlopen lijkt mij sterk aangezien deze nieuw was vorig jaar....

Ik vermoed dat dit product gewoon door iederaan verkocht mag worden (op de site van huisman bijvoorbeeld staat deze cake nog steeds namelijk)en daarom niet op de zena site staat (alleen producten voor zena-dealers).

Gisteren contact over gehad met ZENA want deze loopt inderdaad niet uit, zit gewoon in het assortiment! The Beast moet nog worden toegevoegd net zoals diverse andere artikelen. Er missen bijv. nog verschillende boxen, cakes en een aantal kleinere artikelen. Naast het fixen van de technische probleempjes zullen ze ook deze nog missende artikelen z.s.m. gaan toevoegen.

Hij is ook op beide demo's geschoten. Lijkt mij ook sterk dat ze een product schieten welke niet meer in het assortiment zit :)

Dit was een hele fijne cake, een aanrader! De spinning tail is echt heel dik:

Raider komt ook net uit capelle zo te zien :) Was inderdaad een nette cake. Mooie dikke tail, harde burst en groot boeket. Mag van mij alleen iets sneller en 2x zo lang duren :)

Dit was een geweldige pot. Die spinning tails maakten het echt een uniek product. Overigens ook een zeer harde burst! Helaas verkopen ze hem niet meer bij mijn plaatstelijke Zena dealer dit jaar, en om nu 40 Km te gaan rijden voor 1 pot gaat me ook wat te ver :P

Anyways, filmpje van mij:

Vorig jaar op de lijst staan maar moest een vervanger uitzoeken helaas.

Dit jaar kijken of ik deze nog in de losse verkoop kan scoren!

ook bij een demo gezien, flinke knallen kwamen boven andere duurdere cakes uit. En goed dat de finale in de cake zelf eruit is tenminste dat nam ik waar. als ik kijk naar filmpjes van verleden jaar zie ik een sneller tempo en aan het einde 2-3 schoten tegelijk. Aangezien er maar 12 schoten inzitten vond ik hem te kort nu is hij precies goed

ff een vraagje qua veiligheid , ik ben deze van plan w-shape te schieten ( onder een kleine hoek ) , maar kan dat ook met deze spinners ?

Ja, geen probleem, mits je schiethoek niet te groot is. Zet ze onder een hoek van 15 graden, dat is meer dan genoeg. En houd genoeg afstand tot gebouwen en bomen.

Back
Bovenaan