The Beast [Uitloop]

EVen over de cake,

Naast deze heb ik ook nog de keus uit de Fire Emblem en Kinetica... Niet geheel te vergelijken.. Maar 1vd 3 komt er zeker.

EN dit is IMO, dankzij dat toch wel degelijke boeket een grote kanshebber. Maar misschien wel eerst even LIVE zien.. Kijken of hij daadwerkelijk 25gr waard is:D

vERgelijk trouwens een de boeketten na spinning tails in deze cake met The Legacy van original. Dat zijn 15grs boeketten zonder twijfel. En deze ogen toch wel een bak groter:D

Oeeh, zie deze in een krantje staan bij de lokale dealer. 'Zogenaamde actie' van 30 voor 20 euro. Ziet er erg goed uit en aangezien ik nog geen spinner cake heb maar even genoteerd. Kleurencombinatie vind ik ook erg goed!

Ben erg beniewd hoe deze in het echt presteerd! Heb hem besteld, dus ik zal mn ervaring met jullie delen over een week of 2 ;)

Tegenvaller: tails kwamen pas hoog in de lucht op gang, goudboeketten waren bleek en mager, enkel de zilverblink kwam goed uit de verf. Ik zag de 25gr. per shot er echt niet aan af.

25 gram zag ik er ook niet heel erg van af, maar ik kan het geen tegenvaller noemen. Al is er voor 20, wel interessanter spul te krijgen.

Een vriend van mij had deze gekocht ben stiekem best blij dat hij deze cake gekocht had en niet ik. De spinners kwamen pas na enkele meters opgang, de burstknal was zacht, het boeket was niet groter dan een gemiddelde 15 grams pot. Was eigelijk de tegenvaller van de avond zonde want op sommige filmpjes was het echt een ´´beest´´ van een cake.

Een vriend van mij had deze gekocht ben stiekem best blij dat hij deze cake gekocht had en niet ik. De spinners kwamen pas na enkele meters opgang, de burstknal was zacht, het boeket was niet groter dan een gemiddelde 15 grams pot. Was eigelijk de tegenvaller van de avond zonde want op sommige filmpjes was het echt een ´´beest´´ van een cake.

Dan heb jij een andere gehad dan ik !
Bij ons waren de spinners echt perfect, de burst was hard & de boeketten waren groot en vol !

Filmpje komt eraan ( moet alles nog bewerken )

Volgens mij kun je beter voor de Fire Emblem van Royal gaan als je fan bent van spinners.. Die zijn wat mij betreft beter dan van deze cake.

Het mooie van The Beast vond ik dat het een beetje trage cake is, de spinners komen wat laat op gang, maar dan spinnen en draaien ze echt behoorlijk lang..
En dan net op het moment dat je denkt "er komt niks meer" komt het grote boeket.
Ik vond hem heel goed en dit jaar komt hij er zeker weer bij..

De Fire Emblem is ook mooi maar gaat veel sneller en de spinners spinnen niet echt..het is meer een zigzaggende tail. (maar dat is mijn mening)

vind de Beast voor het geld ook een betere cake dan de Fire Emblem. Spinners komen inderdaad wat laat op gang, maar zijn wel goed te noemen.

Het mooie van The Beast vond ik dat het een beetje trage cake is, de spinners komen wat laat op gang, maar dan spinnen en draaien ze echt behoorlijk lang..
En dan net op het moment dat je denkt "er komt niks meer" komt het grote boeket.
Ik vond hem heel goed en dit jaar komt hij er zeker weer bij..

Dat ben ik wel met je eens, maar ik had hogere verwachtingen vanwege de 25gr p/s belofte en het filmpje wat er toch wel een stukkie lomper uit zag.

Back
Bovenaan