Tempest

Niet zo lullig doen, ik weet zeker dat Marchel hier net zo hard van baalt als wij

Dat je nog moeite neemt om hierop te reageren. On topic; hoop dat Marchel deze week met aanvullende informatie komt waarom deze box zo teleurstellend presteerde op de demo

Jammer dat de demo niet zo uitgepakt heeft als Evolution gehoopt had. Evolution heeft zich altijd ingezet om prachtig spul op de markt te zetten en dat is ze toch aardig gelukt toch?. Nadeel van een demo is dat je die direct goed moet doen. Een eerste indruk is dan bepalend voor een verder verloop van een product. Ik hoop voor hun dat dit een vocht probleem is en niet dat de Chinezen hun voor de gek hebben gehouden. Toch niet overgestapt naar een andere fabriek met deze lijn? Ik hoop dat de Tempest op andere demo's beter gaat presteren want zoals hij nu is heb ik er geen 90 euro voor over.

Ik krijg een beetje een gbv-weco vibe van die boeketten, knalt hard maar kleine magere effecten. Hopelijk een eenmalige misser en is de rest beter. Ik heb vertrouwen in evo maar deze gaat voorlopig van de wishlist.

Ik gok ook dat het een vocht probleem is. Anders hadden ze niet zo uitgebreid deze lijn geïntroduceerd. De verwachtingen waren hierdoor extra hoog. En als de producten pas echt net uit de containers kwamen is het een gok of ze presteren of niet. Vond overigens de otello wel goed presteren, jammer dat de laatste cake weigerde.

Jammer dat de demo niet zo uitgepakt heeft als Evolution gehoopt had. Evolution heeft zich altijd ingezet om prachtig spul op de markt te zetten en dat is ze toch aardig gelukt toch?. Nadeel van een demo is dat je die direct goed moet doen. Een eerste indruk is dan bepalend voor een verder verloop van een product. Ik hoop voor hun dat dit een vocht probleem is en niet dat de Chinezen hun voor de gek hebben gehouden. Toch niet overgestapt naar een andere fabriek met deze lijn? Ik hoop dat de Tempest op andere demo's beter gaat presteren want zoals hij nu is heb ik er geen 90 euro voor over.

Ik ga er vanuit dat evo de artikelen uitgebreid getest heeft, en dat dit gewoon een vochtprobleempje is geweest maar laten we eerst de winkeliersdemo afwachten om echt een oordeel te geven.

Storm in een glas water dit denk ik. Ook ik was teleurgesteld na de demo, want deze box staat hoog genoteerd. De mannen van Evolution streven naar kwaliteit en zijn hier zelf ongetwijfeld ook teleurgesteld over. Er zijn een hoop denkbare verklaringen voor en mijn gevoel zegt dat deze box na de winkeliersdemo’s alsnog hard zal gaan. Immers, geloof nooit dat er groen licht is gegeven voor productie als dit de standaard zou zijn.

Ik hoop ook echt op vocht, want alle oude producten waren steen goed en de nieuwe allemaal niet.

Precies wat Reverser zegt, het grote nadeel van een demo is dat je 1 kans krijgt en alles direct goed moet zijn. Dat was nu helaas niet en dan ging er ook nog het 1 en ander mis. Vond het echt gewoon sneu voor GBV en Evo want ze hadden het echt groots aangepakt ( groter dan andere importeurs ) qua locatie en catering etc.

Iedereen heeft het maar over vocht en al die andere producten dan? Die zagen er prima uit en kwamen uit dezelfde boot waarschijnlijk. Denk dat de productie niet helemaal gelukt is zoals het bedoeld was . Kijk maar naar de filmpjes van evo zelf . Die waarschijnlijk in china opgenomen zijn. Ik had hem die ochtend van de demo toevallig besteld . Die zelfe avond gelukkig kunnen omruilen voor wat anders. Steeds maar alles op vocht afschrijven . Het is puur speculeren wat we doen hier . Evo zelf heeft nog steeds niet gereageerd wat ik enigsince apart vind ..

Ik krijg een beetje een gbv-weco vibe van die boeketten, knalt hard maar kleine magere effecten. Hopelijk een eenmalige misser en is de rest beter. Ik heb vertrouwen in evo maar deze gaat voorlopig van de wishlist.

Bij mij net zo. Ik wacht eerst demo van dealers af. Als de Tempest dan weer goed presteert, komt ie waarschijnlijk weer op m'n lijst. Hiermee is m'n vertrouwen in evolution zeker niet verdwenen. Laten we reëel zijn, overal gaat wel 's wat mis. Kan me niet voorstellen, gezien m'n ervaringen met evolution producten en filmpjes dat ze moedwillig de boel lopen te belazeren. Wel hoop ik, net als velen op een reactie van evolution fireworks.

Ik had het al eerder gevraagd in dit Topic. Waar komt die 2e film vandaan?

1 op 23 september van de demo zelf en de ander van 24 september. om iets over 1 snachts geupload

dag en nacht verschil in kwaliteit en 2e film staat ineens op privé

Is ieder geval niet dezelfde locatie zo te zien en qua tijdsduur en tempo komen ze ook niet overeen. Ene lijk me in China gefilmd en de ander gewoon tijdens de demo natuurlijk.

Beide films zijn van mij,
De ene film is prive gezet en zal deze week weer online komen met een intro etc , deze had ik direct na de demo gepost voor de nieuwsgierige

Filmpje 2 heb ik ontvangen van gilbert (Evolution Fireworks) dit filmpje is een echte productie box!

Ik heb mij bij laten praten door Gilbert over de demo, en hij vertelde dat ze een paar containers al binnen hebben maar dat de tempest nog niet binnen was. Daarvan hebben ze een sample ontvangen on op de demo te schieten, deze was zodanig slecht dat hij om opheldering heeft gevraagd in China. Standaard riedeltje : vocht problemen en simpelweg een sample. De containers met de tempest komen over een paar weken binnen. Deze worden opgeslagen in Duitsland. Wanneer dit artikel goed opgedroogd is. Gaat naar verluid Pyro Toro (YouTube) en vuurwerkcrew MJB (YouTube Chanel) er naar toe om de tempest opnieuw te schieten en een goed productie filmpje aan jullie voor te schotelen. Dit geldt ook voor de Otello & memorial shot & Colorstorm die ook niet dusdanig top waren op de demo omdat ze of vochtig waren of ze niet volledig afgingen.

Gr

Ik had het al eerder gevraagd in dit Topic. Waar komt die 2e film vandaan?

1 op 23 september van de demo zelf en de ander van 24 september. om iets over 1 snachts geupload

dag en nacht verschil in kwaliteit en 2e film staat ineens op privé

Even uit officiële hoek!

Het geschoten exemplaar betrof een sample welke een aantal zijn gemaakt van diverse artikelen.
We hebben de hele lijst met geschoten producten doorgenomen en alle opmerkingen cq commentaren doorgezet naar onze producent om extra aandacht te geven op de nog te produceren en eventueel geproduceerde items.
Zodra de productie binnen is gaan we kijken om de Tempest en ansdere z.s.m. op film te zetten zodat we kunnen laten zien dat deze is zoals op de 1e film welke het laatst is gefilmd in China.

gr
Marchel

Hmmm oke maar in je eerste eigen filmpje worden toch ook samples gebruikt? Hoe kan de sample in nederland zoveel afwijken met de sample in china?

Even uit officiële hoek!

Het geschoten exemplaar betrof een sample welke een aantal zijn gemaakt van diverse artikelen.
We hebben de hele lijst met geschoten producten doorgenomen en alle opmerkingen cq commentaren doorgezet naar onze producent om extra aandacht te geven op de nog te produceren en eventueel geproduceerde items.
Zodra de productie binnen is gaan we kijken om de Tempest en ansdere z.s.m. op film te zetten zodat we kunnen laten zien dat deze is zoals op de 1e film welke het laatst is gefilmd in China.

gr
Marchel

Dat geeft hoop om de Tempest toch zoals beloofd op eerste filmpje in de straat te hebben. Want zoals op het eerste filmpje is beloofd komt ie er echt bij. Afwachten dus. :holland:

Bedankt voor je reactie marchel.

Back
Bovenaan