Tempest

Heb deze vanochtend besteld als ik naar bovenstaand filmpje kijk denk ik .. uhm compleet anders slechter dan het eerdere dilmpje

Ben blij dat ik gewacht heb met bestellen tot na de demo. Op basis van de product video een van de dikste nieuwkomers maar was vanavond een van de grootste tegenvallers

Oei deze viel echt heel zwaar tegen zeg. Geef hem nog wel een kans, aangezien vocht een vertekend beeld kan geven? Wacht wel met bestellen, tot er meer zekerheid is. In feite dezelfde inhoud als de Snowstorm 2.0, alleen boeketten van de Tempest vielen erbij in het niet.

Vocht vlieger gaat niet op denk ik aangezien de andere boxxen wel goed presteren . Ik ga even overleggen met de winkel waar ik hem heb besteld vind dit geen 90 euro waard

Nee, de Tempest was wat teleurstellend. Die enorme berg goud in de lucht, heb ik niet gezien. Ik wil 'm niet te vroeg afschieten, maar betwijfel of 'een tijdje drogen' mijn mening gaat veranderen.

Na deze vanavond gezien te hebben gaat ik deze voorlopig nog niet aanschaffen tot dat ik deze op andere demo's heb gezien om te kijken of dit toch een vochtprobleempje was ja of nee

Back
Bovenaan