Dit is een duidelijk geval van: we wachten even af of er een verklaring voor is ....
Of we hopen op een poll voor de slechtste cakebox van 2019, heeft Evo ook een keer gegarandeerd een trofee!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit is een duidelijk geval van: we wachten even af of er een verklaring voor is ....
Niet zo lullig doen, ik weet zeker dat Marchel hier net zo hard van baalt als wijOf we hopen op een poll voor de slechtste cakebox van 2019, heeft Evo ook een keer gegarandeerd een trofee!![]()
Niet zo lullig doen, ik weet zeker dat Marchel hier net zo hard van baalt als wij
Jammer dat de demo niet zo uitgepakt heeft als Evolution gehoopt had. Evolution heeft zich altijd ingezet om prachtig spul op de markt te zetten en dat is ze toch aardig gelukt toch?. Nadeel van een demo is dat je die direct goed moet doen. Een eerste indruk is dan bepalend voor een verder verloop van een product. Ik hoop voor hun dat dit een vocht probleem is en niet dat de Chinezen hun voor de gek hebben gehouden. Toch niet overgestapt naar een andere fabriek met deze lijn? Ik hoop dat de Tempest op andere demo's beter gaat presteren want zoals hij nu is heb ik er geen 90 euro voor over.
Ik krijg een beetje een gbv-weco vibe van die boeketten, knalt hard maar kleine magere effecten. Hopelijk een eenmalige misser en is de rest beter. Ik heb vertrouwen in evo maar deze gaat voorlopig van de wishlist.
Ik had het al eerder gevraagd in dit Topic. Waar komt die 2e film vandaan?
1 op 23 september van de demo zelf en de ander van 24 september. om iets over 1 snachts geupload
dag en nacht verschil in kwaliteit en 2e film staat ineens op privé
Hmmm oke maar in je eerste eigen filmpje worden toch ook samples gebruikt? Hoe kan de sample in nederland zoveel afwijken met de sample in china?
Voor de twijfelaars onder ons.
Filmpje betreft geen sample maar productie!!!
gr
Evolution Fireworks
Even uit officiële hoek!
Het geschoten exemplaar betrof een sample welke een aantal zijn gemaakt van diverse artikelen.
We hebben de hele lijst met geschoten producten doorgenomen en alle opmerkingen cq commentaren doorgezet naar onze producent om extra aandacht te geven op de nog te produceren en eventueel geproduceerde items.
Zodra de productie binnen is gaan we kijken om de Tempest en ansdere z.s.m. op film te zetten zodat we kunnen laten zien dat deze is zoals op de 1e film welke het laatst is gefilmd in China.
gr
Marchel