Tears of Beauty

Wat ben ik benieuwd naar de prijs van deze cake.
Als hij meevalt staat er zeker een karton (of 2) bij mij op straat!

:D

Gaan jullie bij Isandra ook Royal verkopen dan?

Ben echt benieuwd naar de prestaties van deze Beauty :D
Als er dan inderdaad een leuk prijskaartje aan hangt en hij is qua knal vergelijkbaar met de SS van Wolff, ga ik voor deze. Die sterren in het Ti-boeketje van de SS zijn voor mij echt een spelbreker :sad:

Gaan jullie bij Isandra ook Royal verkopen dan?

Ben echt benieuwd naar de prestaties van deze Beauty :D
Als er dan inderdaad een leuk prijskaartje aan hangt en hij is qua knal vergelijkbaar met de SS van Wolff, ga ik voor deze. Die sterren in het Ti-boeketje van de SS zijn voor mij echt een spelbreker :sad:

We zijn van plan om dit jaar een collectie van Royal in ons assortiment op te nemen.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie geen paarse tail.
Een slecht uitgevoerde purple comet misschien, maar da's alles.
zaterdag gelukkig meer duidelijkheid. De galm op het filmpje is veelbelovend!

Tempo had van mij wel wat hoger gemogen maar dat kunnen we zelf wel oplossen. Ben heel erg benieuwd naar de prijs van deze cake, zal hij onder de prijs van de Silver Salute liggen, of daarboven.

Ik vond de tail een beetje tegenvallen. Ik had op paars gehoopt, maar ik vond de tail toch echt meer op rood lijken en hij was erg snel weg..

Knallen klinken erg goed, mensen die de demo bezocht hebben, kunnen jullie mij vertellen of de knallen harder of zachter gingen dan die van de Silver Salute? (zijn hele verschillende cakes natuurlijk maar Sliver Salute zie ik als de beste knalcake)

Jammer dat het tempo omlaag is gegaan, maar dat lossen we zelf wel op. :D

Het voordeel van deze cake is wel dat hij lang duurt. Maar dit is ook weer snel zijn nadeel, aangezien het toch wel om een knalcake gaat. Vond de knallen zachter gaan dan die van de SS, ook al is het moeilijk te vergelijken natuurlijk.

Knal komt niet tot die van de Silver Salute nee, al is het gewoon een leuke knalcake. Mij viel het vooral op dat er duidelijk verschil in knal te merken was tussen de verschillende schoten in deze cake, kan natuurlijk ook zijn dat ie nog wat vochtig was o.i.d., maar hoop dat de uiteindelijke versie wat constanter is met natuurlijk de hardere knallen die er in zaten. :p

Had van mij 16 schoten mogen zijn, vind hem voor dit tempo net even teveel schoten hebben, opbouwend tempo had beter geweest.

Hier ook mijn filmpje van deze knalcake.

Wat betreft het dubbele topic, mij lijkt het fijn dat er een verwijderd wordt, en dat we hier in verder gaan :wink:

Back
Bovenaan