Tears of Beauty

Ik kan niet naar die demo, daarom vraag ik het op deze mannier snap je?:p

Maarja, ik ga ontopic

Zoals nitraat zegt, je ziet nu veel potten met zilveren mines, misschien dat ze daar verandering in brengen.
Gelukkig kan je de knallen niet vergelijken (met bijvoorbeeld de mc thunder en de silver salute)

hoezo kan je de knallen niet vergelijken? je kan niet vergelijken door middel van filmpje nee als je live mee maakt dan kan het wel.

Het sterke punt van de Silver Salute zit hem in het aantal schoten tegelijk. Deze schiet 1 voor 1. De knal zal altijd anders beleefd worden als bij de Silver Salute. Welke harder gaat zal in het echt moeten vergelijken.

De combinatie mine/tail/salute beloofd voor mij in iedergeval erg veel goeds. Zal deze dan zelf ook zeker willen hebben!

Groetjes Dim

Ik zie hem nu pas, HOE kan dat?

Wat een geweldige knalpot! Dubbelen finale zie je weinig.

De laatste tijd wel veel TI boeketen, beetje afwisseling misschien? of door elkaar!

Verder schitterende knal pot hoor!

Zo mooie pot hoor:) Ze zijn goed bezig. Ze moeten er eigenlijk eentje maken met 100+ shots maar dan zullen de kosten en aantal gr ook wel aardig stijgen.

Zo mooie pot hoor:) Ze zijn goed bezig. Ze moeten er eigenlijk eentje maken met 100+ shots maar dan zullen de kosten en aantal gr ook wel aardig stijgen.

En gaat de kwaliteit van de knal waarschijnlijk ook achteruit:bonk:
Maar dit kun je zelf ook wel oplossen, gewoon meerdere potten kopen:D

Ik ben ook heel erg benieuwd naar de prijzen, ik hoop dat de prijzen een beetje meevallen. Anders is een kartonnetje prima te overwegen :D

Laatst bewerkt:
Of de knal heel veel achteruit gaat betwijfel ik. Ik denk eerder dat er ook rekening moet worden gehouden met de prijs, aangezien er denk ik maar een beperkt aantal mensen zijn die veel over hebben voor een knalblok..

Deze knalcake is perfect zoals ik hem op het filmpje kan zien, straks op de demo dan zullen we hem live zien en HOREN.

En groter, 100 sh. die zijn er al, dus niks veranderen aan deze cake.

Tears of Beauty heeft de potentie om een topper te gaan worden,de paarse tail is een leuke toevoeging,de witte mines en titanium salutes zijn al een bewezen duo.

hey folk .

ik hoop dat deze cake beter is dan se silver saluut .

want de silver saluut is mij tegen gevallen afgelopen oud en nieuw.

greetz firepower

Back
Bovenaan