Tarantula *NIEUW 2025*

Koala

VWC lid
Artikelnummer: 7136
Artikelnaam: Tarantula
Bruto Gewicht: 7,5 kg
Netto Kruitgewicht: 1279 gram
Aantal Schoten: 110 schoten
Effectomschrijving: 110 schoten in een majestueuze compound, met een speciale crackling die anders is dan alle andere. Wrijf maar even in je ogen, want het is écht een ware belevenis!
Tube diameter: 20 + 25 + 30 mm
49sh - 20mm
36sh - 25mm
25sh - 30mm

Kartoninhoud: 2/1
Tijdsduur: 76s
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €119,95

7136-Tarantula-B.png

niet perse mijn ding maar het is wel van "vroeg je om crackling dan krijg je crackling"en de verschillende tubesize waardoor de opbouw steeds lekkerder wordt is een mooi aspect ,hoop nog steeds op een mooie dikke rauwe fluitbak met knal of boeket van wolff ,mix vd rotp met een dikke saluut combi ofzo .beetje als de rebel2.0 en de txb 265 :d

Grappig ding! Mits strakke prijs haal ik er wel 1 of 2. Zeker nu ik er vanuit ga dat bv de crackle king een downgrade gaat krijgen. (Hoop ik niet maar denk dat wel)

Ook hier stiekem gehoopt op crackling spider. Waarom heet ie anders tarantula.

Effect en opbouw prima, duurt mij wel wat te lang voor een single effect.
36-25-16 schots had de boodschap ook gebracht, maakt em prijstechnisch een stuk interessanter/bereikbaarder en nodigt uit tot 2 simultaan schieten..

Laatst bewerkt:
Je zit wel met een halve bak 20mm (slim) opgescheept, tot het wat wordt. Terwijl een Rambak met zelfde prijs maar 8 ons nem meer je hele bak 144x 25mm hebt. Zit op prijsniveau Hello hiermee. Dus moet het puur van die beleving van opbouw hebben naar de betere helft.

Laatst bewerkt:
Leuke bak, komt op de twijfel lijst, zit al op 22 compounds, wil er max 26 dus moet even kieskeurig worden.

• Wow
Waarderingen: GMP
Om eerlijk te zijn zie ik hier het nut van het oplopende kaliber helemaal niet. Die beleving krijg naar mijn mening met de eerder genoemde Extreme Mixed Caliber veel meer.

Back
Bovenaan