Tang Empire [Compound]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 06460
Artikelnaam: Tang Empire
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1760 gram
Aantal Schoten: 96 schoten
Effectomschrijving: De Tang-dynasty stond niet bepaald bekend om het doen van concessies. Dat is de reden waarom Riakeo heeft besloten om deze compound de Tang Empire te noemen. Het is namelijk een concessieloze topbak:
- Geen concessie op het gebied van kaliber, gewoon volle bak 30mm
- Geen concessie op het gebied van kruit, afgetopt met hoog kwaliteit kruit
- Geen concessie op het gebied van Shapes: W-shap, i-Shape én Waaiers included
- Geen concessie op het gebied van effect en kleur, alles maximaal!
Dus laat je niet in de tang nemen door ander vuurwerk. Deze box is wat jij nodig hebt om tijdens oud & nieuw op eenzame hoogte de onbetwiste keizer van de straat te zijn!

Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 60 sec
Kooi/ Geen kooi: N.n.b.
Stijghoogte: 25-30 meter
Adviesprijs: €189,50
Voorverkoopprijs: €179,50

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl

Tang Empire.png - Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	Tang Empire.png Vertoningen:42 Grootte:416,8 KB ID:	1795488

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan iemand deze man op een cursus filmen sturen? Dat ze dit durven online te zetten...
Wel echt een mooie bak vuurwerk.

Prijzige bak, heel mooi al die kleuren van Raikeo maar voor je betaald bijna 3 euro per shot (waar vroeger de 1 euro op 1 shot regel nog geloofwaardig was).
Ik denk niet dat ik heel veel van Raikeo zal kopen met deze prijzen.

Prijzige bak, heel mooi al die kleuren van Raikeo maar voor je betaald bijna 3 euro per shot (waar vroeger de 1 euro op 1 shot regel nog geloofwaardig was).
Ik denk niet dat ik heel veel van Raikeo zal kopen met deze prijzen.
Sluit ik mij inderdaad geheel bij aan. Vind de prijzen absurd. Haal liever paar Funke blokken als deze in Duitsland zouden zijn hahaha.

Toch wel een mooie box, ik zou deze zeker overwegen om te kopen, ik zet 'm iig alvast op mijn wenslijstje voor volgend jaar. Wel jammer van dat tweede filmpje, dat men zo slecht kan filmen, dat begrijp ik echt totaal niet, ondanks dat krijg je toch wel een redelijk beeld van hoe deze presteert, ik vind die blauwe tips erg goed overkomen.

Ook deze bak erbij gepakt. Mede door de afgekeurde producten die ik vandaag doorkreeg. Prijzig maar wel vet. Nu hopen op een rustige jaarwisseling zodat deze producten van Riakeo goed tot zn recht komen.

Ook de Tang Empire vind ik een mooie kleurrijke box, op de wazige film is het net goed genoeg te zien waar we mee te maken hebben.
Recent een duitse livestream gezien met een box 90% gelijk aan deze maar met een andere finale daar kwam die ook goed uit de verf.

Back
Bovenaan