[Talk of Town] Frozen

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: 282
Artikelnaam: Frozen
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 500,0 gram
Aantal Schoten: ...
Effectomschrijving: ...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Richtprijs: 69,95

282_frozen.jpg

Laatst bewerkt:
Het moet niet gekker worden.. 'Burstpeony'

Had eigenlijk op meer dan een afbeelding gehoopt, maar toch bedankt :p

Het moet niet gekker worden.. 'Burstpeony'

Had eigenlijk op meer dan een afbeelding gehoopt, maar toch bedankt :p

Met burstpeony bedoelen ze de mines. Het gaat hier, als ik kijk naar de cake(dunne tubes/dikkere tubes, 48 schoten, 500 gram) en de beschrijving, om een omlabeling van de Blue Voodoo uit de Top Selection. Effecten in de beschrijving kloppen exact in ieder geval.

Met burstpeony bedoelen ze de mines. Het gaat hier, als ik kijk naar de cake(dunne tubes/dikkere tubes, 48 schoten, 500 gram) en de beschrijving, om een omlabeling van de Blue Voodoo uit de Top Selection. Effecten in de beschrijving kloppen exact in ieder geval.

Bedankt voor de uitleg Blitzzz! Ha er nog nooit van gehoord.

Grote kans dat het een omlabeling is, die zitten er nog al wat in deze lijn volgens mij.

Ik ook niet hoor, maar kijkende naar het filmpje van blue voodoo moeten ze er wel mines mee bedoelen:)

Misschien ook omlabeling is de Superbowl, die lijkt verdacht veel op Big MC Thunder

Laatst bewerkt:
Tja, ook daar staat Lesli om bekend, omlabelingen duuder aanbieden. Zo is de Firestorm uit de SensationS collectie 74,95 en de Hot Fuzz van Next Gen. 84,95 euro, terwijl het toch echt dezelfde cakes zijn.

Ik ook niet hoor, maar kijkende naar het filmpje van blue voodoo moeten ze er wel mines mee bedoelen:)

Misschien ook omlabeling is de Superbowl, die lijkt verdacht veel op Big MC Thunder

En de ' Turn & Burn', of hij hij ook heet, is de vervanger van de Thriller.

Omlabeling Blue Voodoo..

Mooie pot.. helaas van behoorlijk korte duur.. wat er voor mij voor zorgt dat ik 'm waarschijnlijk niet zal aanschaffen.

voor zover ik het filmpje van marco zie, is dit GEEN omlabeling vna de blue voodoo, maar die van camuro king en bloody sky

Nee video klopt niet. Iemand bij Lesli heeft enorm lopen klooien waardoor er allemaal producten onder verkeerde namen op youtube online worden gezet. Het is 100% zeker een omlabeling van de Blue Voodoo.

ja weet ik blitzzz, ik heb er dan ook erg veel van gebaalt, maar het in nu weer goed, ze hebben zelfs nieuwe filmpjes.
en dat was eigenlijk als grapje bedoelt weetje;)

Back
Bovenaan