Vuurwerkland Steenbergen

Als ik het goed heb zouden leden van vwc nog een extra presentje krijgen (die van de actie gebruik maakten). Ook dat heb ik niet mogen ontvangen. Het is zeker een gezellige winkel, maar met deze ervaring zal ik niet snel weer naar vuurwerkland steenbergen gaan.

Ik vond het een topwinkel. De zaak zelf was kleiner als verwacht, maar gezellig en mooi ingericht. Iemand liep met mij de hele bestelling door, wat ik erg op prijs stel. Ze geven klanten een goede service. Ook mocht ik zelf een duurdere vervanger uitzoeken voor artikelen die niet op voorraad zijn. Bij de meeste winkels zoekt de verkoper die vervanger voor je uit.

Klein minpuntje was dat ik net als pigi ook geen VWC presentje heb gekregen, en had ik volgens de jongen die me hielp geen recht op een gratis cake, omdat ik gebruikt had gemaakt van de VWC actie.

Of ik er volgend jaar weer heen ga weet ik nog niet zeker. Dit ligt eraan of winkels in de buurt met goede merken en acties komen. 400 kilometer rijden is wel erg ver..

Jullie hebben toch korting gekregen? Dat is volgens mij veel meer waard dan die gratis cake.

Ik heb nog een sleutelhanger gratis gekregen van Ramon, thanks! (hij stond overigens ook op mijn bestellijst dus kon hem gelijk afstrepen...)

Jullie hebben toch korting gekregen? Dat is volgens mij veel meer waard dan die gratis cake.

Ik heb nog een sleutelhanger gratis gekregen van Ramon, thanks! (hij stond overigens ook op mijn bestellijst dus kon hem gelijk afstrepen...)

hier heb je gelijk in vind ik ook hoor:) Maar als ramon zegt dat er een presentje gegeven wordt moet hij dit ook gewoon geven. Ik heb er gewoon om gevraagd en kreeg 2 cakes erbij:D jullie moeten allemaal gewoon niet zo verlegen zijn en gewoon vragen, haha.

Eigenlijk moeten we helemaal niet klagen want we moesten al blij zijn met de fixe kortingen die gegeven werden:D waarvoor dank:D

Tijdens de afgelopen carnaval moest ik in het centrum van Steenbergen zijn. En wat staat er in eens op de markt al daar, de prachtige grote trailer van vuurwerkland Steenbergen:

Afb091.jpg

foto gemaakt met mn telefoon dus hij is niet zó goed. Maar ik kon de verleiding echt niet weer staan om effe een fotoke te maken! :D

Ik heb net het topic even door zitten lezen, en op de folder gekeken. Wat een topwinkel lijkt mij dit! Het is misschien wel een uur rijden, maar dat ga ik dit jaar zeker doen!

Ook had ik nog een vraagje:

Bij mijn eigen dealer kon je zena bestellen, maar daar kon geen korting over gegeven worden die ik normaal wel krijg bij die dealer.
Is bij steenbergen het geval dat je op alle producten in de folder korting krijgt boven een bepaald bedrag? Of doet zena/andere dealers hier niet aan mee?

Het gaat hier natuurlijk over de vwc korting, als die er dit jaar is.

:bye:

Ik heb net het topic even door zitten lezen, en op de folder gekeken. Wat een topwinkel lijkt mij dit! Het is misschien wel een uur rijden, maar dat ga ik dit jaar zeker doen!

Ook had ik nog een vraagje:

Bij mijn eigen dealer kon je zena bestellen, maar daar kon geen korting over gegeven worden die ik normaal wel krijg bij die dealer.
Is bij steenbergen het geval dat je op alle producten in de folder korting krijgt boven een bepaald bedrag? Of doet zena/andere dealers hier niet aan mee?

Het gaat hier natuurlijk over de vwc korting, als die er dit jaar is.

:bye:

Op alle producten krijg je korting, zelfs op NON-vuurwerk!:)
Bij deze het kortingstopic(bedragen):

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=12442

Over een samenwerkingsactie tussen Vuurwerkcrew en Vuurwerkland Steenbergen is nog niets bekend voor aankomende jaarwisseling. Dus daar kunnen we niets met zekerheid over zeggen, misschien komt er helemaal niet zo'n actie. Daar kunnen wij natuurlijk niets aan veranderen, dat ligt helemaal in de handen van de winkel.

Vorig jaar was het zo dat alle producten met uitzondering van de 5 stuntartikelen (Kanonslagen, Babypijlen, Grondbloemen, Jumping Jack en Romeinse Kaarsen á 1 euro) niet meetelde voor het totaalbedrag en de korting. Verder telde alle producten mee die in de folder stonden.

Tijdens de afgelopen carnaval moest ik in het centrum van Steenbergen zijn. En wat staat er in eens op de markt al daar, de prachtige grote trailer van vuurwerkland Steenbergen:

[foto]

Mooie foto Redbaron!

Deze podiumwagen staat zo het gehele jaar op verschillende evenementen.

Deze foto is van vorige week, met 2 populaire dj's Ryan Marciano & Sunnery James!

969248657_5_iNBU.jpeg

hierbij wil ik Vuurwerklandsteenbergen bedanken en vooral Ramon en zijn vader voor de leuke ontmoeting, bij deze dank je wel.

hierbij wil ik Vuurwerklandsteenbergen bedanken en vooral Ramon en zijn vader voor de leuke ontmoeting, bij deze dank je wel.

Ontmoeting ?? vertel eens wat meer en komt er en verslag met daarin meer informatie over de verkoop van dit jaar etc etc ?

De ontmoeting vond plaats in het kader van de uitreiking van overhandiging van de prijs van de beste vuurwerkwinkel in 2009 volgens de onderstaande poll:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=12642&page=7

We hebben er gelijk een leuke crewmeeting van gemaakt en gewokt bij de plaatselijke Chinees, dit om iedereen kennis te laten maken met de twee nieuwe crewleden Bastiaan en Marco.

Van alles volgt er nog een verslag plus foto,s

Aha okay thnx, ik had namelijk niets gelezen over een meeting dus, maar dit verklaart een hoop.
En wat was de prijs en hebben jullie je gedragen daar bij de Chinees of is deze toko nu meteen failliet :)
Ik zie het verslag van alles graag tegemoet, het is namelijk altijd leuk een verslag te lezen en de bijbehordende foto's te bekijken. Zijn er nog foto's van de bunker en winkel gemaakt, dat vind ik altijd de indrukwekkenste.

Het verslag van de trip naar Steenbergen volgt binnen 1 week.
De warmte en het WK spelen ons parten.
Excuses voor het ongemak, we werken er aan.!!

Bezoek Vuurwerkland Steenbergen

11 juni 2010 hebben een aantal moderators van VWC een bezoek gebracht aan Vuurwerkland-Steenbergen om de welverdiende prijs van beste vuurwerkwinkel 2009 te overhandigen n.a.v deze poll.
We zijn allereerst met zijn allen gaan wokken in restaurant “de Gouden Wok” in Steenbergen waar we kennis hebben gemaakt met onze nieuwe crewleden, bassie1978 (Bastiaan) en Ylke (Marco).
Na een uur of twee de chinezen arm gegeten en gedronken te hebben vertrokken we naar het pand van Vuurwerkland Steenbergen.

img6923.jpg

img6925b.jpg

img6930x.jpg

Hier hebben wij de beker uitgereikt voor beste vuurwerkwinkel 2009.
Ramon en René Quintus van Vuurwerkland Steenbergen waren hier zeer trots op.

2010-2011

De familie Quintus denkt erover om weer een demo te organiseren in december. Mocht hier meer duidelijk over worden dan horen jullie dit natuurlijk als eerste!

Er wordt hard nagedacht of de samenwerking met VWC betreffende de kortingsactie geprolongeerd kan worden. Over het hoe en wat zal in het najaar meer duidelijkheid gegeven worden.

Ook is men druk bezig om de showroom nog groter te maken. Hierbij komt er een veel groter uitgifte punt voor de bestellingen omdat sommige mensen afgelopen jaar helaas te lang hebben moeten wachten op hun bestelling. Door deze aanpassingen zal de wachttijd dit jaar beperkt moeten zijn tot een minimum.

Als laatste is Ramon aan het kijken of er een wijziging komt in het assortiment. Het assortiment van afgelopen jaar is prima bevallen maar Ramon is ook een echte liefhebber en zal menig demo bekijken om naar de nieuwe producten van de verschillende leveranciers te kijken om deze dan eventueel op te nemen in het al behoorlijk ruime assortiment.

img6939m.jpg

Wij danken Vuurwerkland-Steenbergen voor de gastvrijheid waarmee wij zijn ontvangen en kunnen alleen maar zeggen: Ga zo door!

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor het verslag Tabe.
Een avond om nooit meer te vergeten: het gezellige etentje van de crewleden met de familie Quintis, de getoonde gastvrijheid, het bunkersnuiven etc.etc.
Ramon en Rene: nogmaals bedankt voor deze leuke avond en de tijd en moeite die jullie genomen hebben.

Ook namens mij wil ik Ramon en René heel erg bedanken voor de leuke avond die wij hebben gehad in Steenbergen. We hebben leuk kunnen eten met zijn allen en daarna in de "showroom" kunnen napraten over de jaarwisseling en de planning voor aankomende jaarwisseling gehoord van Ramon en René.

Ook mochten we nog even een kijkje nemen in de bunker van Vuurwerkland Steenbergen wat altijd heel gaaf is, als je daar zo staat dan word de verleiding heel groot moet ik zeggen.

Nogmaals bedankt, en tot de demonstratie aan het eind van het jaar want dan ben ik er zeker bij.

Hier nog een foto van de tekst die op de beker staat,

img6933v.jpg

Laatst bewerkt:
Het was een gezellige dag in Steenbergen samen met de familie Quintis en de mede crewleden.
Nog bedankt voor de gastvrijheid en een welverdiende winnaar van de beste winkel 2009.
Hierbij nog een aantal foto's van die dag.
Foto-EE46QLMO.jpg

Foto-OYLVZDGJ.jpg

Foto-TTCNQZAC.jpg

Foto-KDGCL8GE.jpg

Foto-L3DPPMC7.jpg

Foto-CMALGNFA.jpg

Back
Bovenaan