VwkFreak16
VWC lid
Kon er dit jaar jammer genoeg niet halen hopelijk eind dit jaar wel!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ik het goed heb zouden leden van vwc nog een extra presentje krijgen (die van de actie gebruik maakten). Ook dat heb ik niet mogen ontvangen. Het is zeker een gezellige winkel, maar met deze ervaring zal ik niet snel weer naar vuurwerkland steenbergen gaan.
Jullie hebben toch korting gekregen? Dat is volgens mij veel meer waard dan die gratis cake.
Ik heb nog een sleutelhanger gratis gekregen van Ramon, thanks! (hij stond overigens ook op mijn bestellijst dus kon hem gelijk afstrepen...)
Ik heb net het topic even door zitten lezen, en op de folder gekeken. Wat een topwinkel lijkt mij dit! Het is misschien wel een uur rijden, maar dat ga ik dit jaar zeker doen!
Ook had ik nog een vraagje:
Bij mijn eigen dealer kon je zena bestellen, maar daar kon geen korting over gegeven worden die ik normaal wel krijg bij die dealer.
Is bij steenbergen het geval dat je op alle producten in de folder korting krijgt boven een bepaald bedrag? Of doet zena/andere dealers hier niet aan mee?
Het gaat hier natuurlijk over de vwc korting, als die er dit jaar is.
![]()
Tijdens de afgelopen carnaval moest ik in het centrum van Steenbergen zijn. En wat staat er in eens op de markt al daar, de prachtige grote trailer van vuurwerkland Steenbergen:
[foto]
hierbij wil ik Vuurwerklandsteenbergen bedanken en vooral Ramon en zijn vader voor de leuke ontmoeting, bij deze dank je wel.