Swat Team

ja een goede cake, die echter niet iets unieks heeft en waar je er 13 van in een dozijn ziet. Heb hem gewonnen bij een prijsvraag, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem voor deze prijs nooit gekocht zou hebben. Hij mist gewoonweg een wow factor.

Ik had deze cake dit jaar, erg tevreden over. De boeketten zijn erg mooi en komen overeen met de filmpjes. Staat dan ook op de shortlist voor volgend jaar.

Deze in de vooravond geschoten voordat het mistig werd.
Wat een prachtig cake was dit tussen de straten! kwam zeer goed overeen met vwt filmpje.
staat hoog bovenaan mijn lijstje voor volgend jaar.

Deze in de vooravond geschoten voordat het mistig werd.
Wat een prachtig cake was dit tussen de straten! kwam zeer goed overeen met vwt filmpje.
staat hoog bovenaan mijn lijstje voor volgend jaar.

Helaas hier wel in de mist geschoten en je zag er vrij weinig van. Burst was iig wel meer dan prima:/

Mist is k*t, meer kan ik er niet over zeggen. Boeketten leken mooi groot maar was haast niks van te zien.
Ben ook m,n stem half kwijt, hoe kan dat nou?:rolleyes:

Vwt en Vwc nogmaals dank voor deze prijs, maar had hem beter even kunnen laten staan

Mist is k*t, meer kan ik er niet over zeggen. Boeketten leken mooi groot maar was haast niks van te zien.

Toch haal ik er wel uit dat hij grote effecten heeft en een prima burst. Ik had hem ook gewonnen, maar niet geschoten, dus dat wordt een extra droge Swat hier :wink:

Onwijs genoten van deze cake. Het kwam op mij over als een ge-update versie van de Capital van de Volt collectie. Deze was alleen iets kleuriger. Echt prachtig!

Hier ook één van de gelukkig winnaars.

Uitstekende bak. Grote boeketten en dikke burst. Tempo lekker kalm aan. Komt in het echt beter over dan op film:

Ook op film lijkt 'ie het prima te doen hoor! De effectgrootte is zeer goed, ook een leuk vernieuwend effect wat ik zo op straatfilm zie. Burst klinkt ook meer dan goed. Prima product.

Ik heb hem wel geschoten in de mist. Lekkere doffe dreunen, idd mooi kalm tempo, zelfs door de mist heen was het zeer grote effect telkens zeer mooi te zien. Had deze ook gewonnen en was hier zeer blij mee. Thanx vwc en vwt

Komt over als een mooie rustige maar sierlijke cake. Zou deze niet om 00:00 schieten, maar lekker in de vooravond in de rust. Effecten komen groot over op film en blijven best lang hangen.

Back
Bovenaan