Supercell

Ik was vroeger helemaal gek van de Crown Collection, echter vond ik de laatste jaren Broekhoff niet echt meer interessant. Maar dit jaar vind ik ze behoorlijk hot.

Heerlijke cake dit, vind hem goed overkomen op film en de prijs is natuurlijk erg scherp. Topper dit.

Ik heb een vriend die ik niet kan overtuigen in de voorverkoop vuurwerk te kopen want hij vind de beleving om écht naar een winkel te gaan zo geweldig om daar iets uit te zoeken. Maar achteraf is hij altijd teleurgesteld in de prijs en de tijdsduur van de producten. Nu heeft hij mij gevraagd om op de verkoopdagen een keer op een avond mee te gaan omdat ik weet wat goed is en wat niet. Maar zelf heb ik geen ervaring met in de winkel kopen. Ik bestel altijd vooraf in de voorverkoop en met freakacties.

Zo'n pot als deze kost deze straks dan €29,99 ipv €17,99?

Ik heb een vriend die ik niet kan overtuigen in de voorverkoop vuurwerk te kopen want hij vind de beleving om écht naar een winkel te gaan zo geweldig om daar iets uit te zoeken. Maar achteraf is hij altijd teleurgesteld in de prijs en de tijdsduur van de producten. Nu heeft hij mij gevraagd om op de verkoopdagen een keer op een avond mee te gaan omdat ik weet wat goed is en wat niet. Maar zelf heb ik geen ervaring met in de winkel kopen. Ik bestel altijd vooraf in de voorverkoop en met freakacties.

verschilt per winkel hoe hoog ze het op de verkoopdagen verhogen met de prijzen.
een echte (freak) vuurwerkwinkel (niet een fietswinkel) zal de prijzen vaak minder hoog laten stijgen bijvoorbeeld van 15 eu voorverkoop naar 20 a 24 eu maar de meesten winkels vragen idd wel gewoon de hoofdprijs voor vuurwerk. zal me dus ook niet verbazen als het voor 30 eu over de tafel gaat

maja verschilt wel per winkel, importeur, verkoopgebied, concurrentie etc.

En dit weekend ook nog eens 10% extra korting bij Magnum. Betaal je 16.20
Ik zou je vriend toch maar proberen te overtuigen want in de losse verkoop kopen ben je dief van je eigen portemonnee

Waarom niet tijdens de voorverkoop naar de winkel gaan om iets uit te zoeken en dat dan online met korting bestellen? best of both worlds zou ik zeggen :)

Maar dan kun je toch alsnog naar de winkel? Je krijgt het alleen niet direct mee. Of is dat de voorwaarde voor zijn beleving?

Als je nu in de avond heen gaat en in de winkel besteld dan doe je alsnog mee aan de voorverkoop. Dus dan hanteren ze gewoon de prijzen die ze ook op het internet aanbieden.

Haha mooi die reacties. Ja dan wil hij het ook gelijk meenemen. :bonk: Daar snappen wij freaks toch niks van. :confused:. En nu moet ik voor goed goedkoop langdurig vuurwerk zorgen. Ga er maar aan staan. :D

Ik kan me er eerlijk gezegd ook wel wat bij voorstellen hoor:p. Het liefst zou ik mijn aankopen ook direct meenemen.

Maarja, het verschil in prijs + de "voorpret" van het eerder kopen en pas later ophalen is voor mij toch meer waard.
Ik tel de dagen tot de 28e echt af!

Oja en dan heb ik ook nog een bepaalde angst dat net dat product dat ik wil hebben is uitverkocht als ik te lang wacht.. Als je dat zo optelt is het inderdaad best wel onbegrijpelijk voor me haha.

Ik wens je veel succes maar het zal vast goedkomen. De beleving zelf zal voor je vriend de meerprijs waarschijnlijk meer dan goedmaken!:yes:

Back
Bovenaan