Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Moet bijna wel een sample zijn
die is al in oktober binnen dus gewoon productie ����
Ik heb een vriend die ik niet kan overtuigen in de voorverkoop vuurwerk te kopen want hij vind de beleving om écht naar een winkel te gaan zo geweldig om daar iets uit te zoeken. Maar achteraf is hij altijd teleurgesteld in de prijs en de tijdsduur van de producten. Nu heeft hij mij gevraagd om op de verkoopdagen een keer op een avond mee te gaan omdat ik weet wat goed is en wat niet. Maar zelf heb ik geen ervaring met in de winkel kopen. Ik bestel altijd vooraf in de voorverkoop en met freakacties.
Zo'n pot als deze kost deze straks dan €29,99 ipv €17,99?
Ik heb een vriend die ik niet kan overtuigen in de voorverkoop vuurwerk te kopen want hij vind de beleving om écht naar een winkel te gaan zo geweldig om daar iets uit te zoeken. Maar achteraf is hij altijd teleurgesteld in de prijs en de tijdsduur van de producten. Nu heeft hij mij gevraagd om op de verkoopdagen een keer op een avond mee te gaan omdat ik weet wat goed is en wat niet. Maar zelf heb ik geen ervaring met in de winkel kopen. Ik bestel altijd vooraf in de voorverkoop en met freakacties.
Waarom niet tijdens de voorverkoop naar de winkel gaan om iets uit te zoeken en dat dan online met korting bestellen? best of both worlds zou ik zeggenIk heb een vriend die ik niet kan overtuigen in de voorverkoop vuurwerk te kopen want hij vind de beleving om écht naar een winkel te gaan zo geweldig om daar iets uit te zoeken. Maar achteraf is hij altijd teleurgesteld in de prijs en de tijdsduur van de producten. Nu heeft hij mij gevraagd om op de verkoopdagen een keer op een avond mee te gaan omdat ik weet wat goed is en wat niet. Maar zelf heb ik geen ervaring met in de winkel kopen. Ik bestel altijd vooraf in de voorverkoop en met freakacties.
Waarom niet tijdens de voorverkoop naar de winkel gaan om iets uit te zoeken en dat dan online met korting bestellen? best of both worlds zou ik zeggen![]()